levetid på bremseklodser
Fra : Søren Ladegaard

Dato : 28-09-02 14:09

Hej

Min Gilera Runner 45 har kørt 4500 km.

Når jeg bremser hård med forbremsen kommer der en meget markant "rusten"
lyd. Den fortsætter også lidt
efter at jeg har sluppet bremsen.

Er det bremsen der hænger eller er klodserne slidt op? Lyder det sandsynligt
at de kan slides op på 4500 km?

--

---
Best regards / Med venlig hilsen

Søren Ladegaard - Denmark
[ http://www.CommodoreBillboard.com ]

Fra : H;P

Dato : 28-09-02 14:18

Hejsa´

"Søren Ladegaard" skrev i en meddelelse
> Er det bremsen der hænger eller er klodserne slidt op? Lyder det
sandsynligt
> at de kan slides op på 4500 km?

Lyder ikke helt ved siden af !. Skiftede klodser bag på min efter ca. 4800
km. De forrige ejere har åbenbart ikke haft tillid til forbremsen * hmm
undres* Og om knallen har kørt året rundt så kan det være at stemplet i
kaliperen lige skal rengøres og smøres op med en omgang bremsefedt. Det
hjalp ihverfald på mine .

Forbremsen skiftede jeg først efter 6500 km (?). Den må virkelig har været
ubrugt før jeg købte den !!!!.

Hilsen

H;P < Nu med SBS klodser for & bag>
--