Tjene penger?
Fra : Erlend Walle

Dato : 28-09-02 13:23

Vi er nå på jakt etter gode mlm'ere, folk som kan nettverksmarkedsføring,
eventuelt gode selgere.

Dette er et konsept som vil bli svært stort og som skal introduseres i
norden nå.

Selve konseptet er like stort som det f.eks. World Games er, men ingen har
hørt om det i norden enda fordi det til nå kun har vært kjørt i USA! Så vi
kommer til å bli veldig mye større en f.eks WGI på sikt.

De som kjenner mlm VET viktigheten av å komme inn først. Og vi snakker her
om et selskap som satser stort. Dette konseptet vil ha minst ca 40.000
medlemmer bare i norge i løpet av 12 måneder, det er også uttalt av Mark
Joyner som er boss i selskapet. Resten av norden, Europa etc... kommer i
tillegg selsagt.

Det er nå man skal gå inn om man vil gjøre det stort som du sikkert
forstår.... Det er de på toppen som får de beste forutsetninger for å
lykkes.... Så det er nå man har sjangsen!! (jeg kan i hvertall si at du
trolig aldri vil få en slik sjangse igjen)

De fleste som kjenner noe til MLM ville jublet over en sånn mulighet, alle
sier ja til dette i en så tidlig fase.

Selve konseptet er så billig, bra og enkelt at du trolig kunne fått med din
bestemor. Da vil du kunne se en eksplosiv utvikling når vi virkelig starter
å kjøre dette konseptet i norden.

Om DU (eller noen du kjenner) kan være interessert i dette, kan de sende meg
en mail på denne adressen og jeg skal gi de info.

Men her er det selvsagt lurt å være kjapt frempå!!

Om du er interessert, send meg en mail så fort du kan!!
Jeg sender deg alt du trenger av info etterpå.

Takk for din tid!

Med vennlig hilsen
erlendwalle@hotmail.com

Erlend Walle

Fra : Knud Thomsen

Dato : 28-09-02 13:49

Og det skulle ikke være nødvendig at gentage min kommentar fra dk.penge

Venlig hilsen
Knud

Fra : Erlend Walle

Dato : 29-09-02 00:15

Nok en gang, MLM er ikke pyramidespill!!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-09-02 00:33

Erlend Walle wrote:

> Nok en gang, MLM er ikke pyramidespill!!

Det behøver i hvert fald ikke at være det. MLM er ganske lovligt, hvis
der sælges en reel vare. Vi kunne heller ikke undgå at lægge mærke til,
hvor meget dit oprindelige indlæg slog på varen i stedet for på
konceptet.

Men uanset om der skulle ligge en reel vare skjult et eller andet sted i
dit nye fantastiske koncept, hører det ikke hjemme i denne gruppe.

Du kan eventuelt læse fundatsen på
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.penge.investering.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Erlend Walle

Dato : 30-09-02 19:14

"Kim Ludvigsen" <ludvig@mail.dk> wrote in message

> [...]
>
> Men uanset om der skulle ligge en reel vare skjult et eller andet sted i
> dit nye fantastiske koncept, hører det ikke hjemme i denne gruppe.

Beklager, overivrig nordmann

Fra : Bamsefar

Dato : 01-03-03 03:22

get a life, dude!