Er der nogle som vil sælge ......
Fra : Bong

Dato : 28-09-02 11:30

Players Option's Skills & Powers til AD&D

Hvad skal den koste hvis der er nogle som sælger dem! Og evt. hvor kan man
købe dem fra ny af i butikkerne??? Eller net shops!

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 28-09-02 12:20

"Bong" <bong@mail.mira.dk> writes:

> Players Option's Skills & Powers til AD&D
>
> Hvad skal den koste hvis der er nogle som sælger dem! Og evt. hvor kan man
> købe dem fra ny af i butikkerne??? Eller net shops!

Hvis du kan nøjes med at have den som pdf-fil, så kan den købes online
hos SVgames:
<URL:http://store.yahoo.com/svgames-store/tsr2154esd.html>

/L

Fra : Bong

Dato : 28-09-02 12:45

Ja det er da en god ide! Men jeg ville nu hellere have bogen som en org.
bog.

:)

Fra : Bong

Dato : 28-09-02 16:33

Eller hvis der er nogle der har PDF filen kan de jo lige smide mig en mail
så vi kan finde ud af et eller andet!!!

MVH.

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 29-09-02 03:37

"Bong" <bong@mail.mira.dk> writes:

> "Lasse Reichstein Nielsen" <lrn@hotpop.com> wrote in message

> Ja det er da en god ide! Men jeg ville nu hellere have bogen som en org.
> bog.

Jeg har god erfaring med deres bøger, og de koster kun $5 stykket,
hvilket er til at overkomme. De er scannet og OCR'et og generelt i god
kvalitet ... købte (Revised) Forgotten Realms Campaigne Setting. Til
$5 er det ikke mange cents per side.

Jeg er til gengæld ikke imponeret af det Trail Map jeg købte. Det er
bare scannet ind i nogenlunde kvalitet og skåret op i sider. Måske man
kan samle det hvis man printer det ud, men elektronisk er det
ubrugeligt.

/L

Fra : Bong

Dato : 29-09-02 09:40

Okay... men pdf filen er det med illustrationer, inholdsfortegenelse og
rigtige sidetal så man kan bruge den til opslag når man printer den ud??

MVH. Niels