Eminem
Fra : Kirstine

Dato : 28-09-02 09:06

Er der mon nogle der ved, hvem den "Bonnie", der refereres til i "Stan"
er?? Jeg troede faktisk, at det var navnet på Eminems datter men har
netop hørt "Cleaning Out My Closet" og fundet ud af, at hun hedder
Hailie. Så nu er jeg jo blevet nysgerrig...hvorfor ville Stan navngive en
eventuel datter Bonnie?
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Peter G

Dato : 28-09-02 10:03

Kirstine <struds@paradis.dk> wrote:

> Er der mon nogle der ved, hvem den "Bonnie", der refereres til i
> "Stan" er??

Hvordan lyder linien du tænker på? Jeg mener da ikke der refereres til
Bonnie i sangen? (Medmindre det er Stans kæreste som hygger sig i
bagagerummet)

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
"Bestem dig så! Vil du have kærlighed, sex eller Broccoli?"

Fra : Kirstine

Dato : 28-09-02 12:24

In article <Xns92976CBB8883EPeterNOSPAMPedal2100@127.0.0.1>,
PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net says...

> Hvordan lyder linien du tænker på? Jeg mener da ikke der refereres til
> Bonnie i sangen? (Medmindre det er Stans kæreste som hygger sig i
> bagagerummet)

I starten af sangen, siger Stan :

"If I have a daughter, guess what I'm gonna call her : I'm gonna name her
Bonnie"

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 28-09-02 11:15

Kirstine wrote:
> [...]
> men har netop hørt "Cleaning Out My Closet" og fundet ud af, at hun
> hedder Hailie. Så nu er jeg jo blevet nysgerrig...hvorfor ville Stan

Bonnie er Stans datter - hvis han får en sådan

http://www.azlyrics.com/lyrics/eminem/stan.html

"Stan"
(feat. Dido)

"If I have a daughter, guess what I'ma call her?
I'ma name her Bonnie"

hvilket E er flatteret over:

"You said your girlfriend's pregnant now, how far along is she?
Look, I'm really flattered you would call your daughter that"

Lidt søgning på google (Eminem daughter bonnie) giver et hint: Bonnie &
Clyde fra den første plade handlede om ham og datteren, og han har siden
fået en tattoo med hendes navn, hvor der står Bonnie & Clyde nedenunder, så
indirekte _er_ bonnie hans datter.

/Nikolaj

Fra : Kirstine

Dato : 28-09-02 12:26

In article <Mffl9.42087$Qk5.1746113@news010.worldonline.dk>,
nikol@jSbPoArMg.dk says...

> [...]
> fået en tattoo med hendes navn, hvor der står Bonnie & Clyde nedenunder, så

Okay - på den led. Tak for hjælpen

Fra : Mikkel Winther

Dato : 28-09-02 10:03

In <news:MPG.17ff8166f26c0bc7989761@news.tele.dk>, Kirstine wrote:
> [...]
> men har netop hørt "Cleaning Out My Closet" og fundet ud af, at hun
> hedder Hailie. Så nu er jeg jo blevet nysgerrig...hvorfor ville Stan

Sangen 97 Bonnie & Clyde fra The Slim Shady LP handler jo om Eminem og hans
datter, så mon ikke det er grunden?

m.
--
"Dracula hasn't had servants in 400 years and then a man comes to his
ancestral home, and he must convince him that he -- that he is like the man.