ATI All in wonder radeon
Fra : Christoffer Gæmelke

Dato : 28-09-02 09:25

Jeg har lige installeret ovenstående grafikkort på en computer med Soltek
bundkort og en xp processor. OS er win xp.

Når jeg henter og installerer den nyeste driver fra ATI, bliver den gdotnok
installeret, men samtidig fremkommer der 6 ukendte enheder. Jeg har prøvet
og afinstallere den gamle driver først med samme resultat.

Er der nogen som ved hvad det kan skyldes, og hvad man evt. kan gøre ved
det.

På forhånd tak.

Mvh Christoffer

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-09-02 09:46

"Christoffer Gæmelke" <stoffer@obel.auc.dk> wrote in message
> [...]
> og afinstallere den gamle driver først med samme resultat.
>
> Er der nogen som ved hvad det kan skyldes, og hvad man evt. kan gøre ved

Ja, de 6 enheder, at alt det TV ind, out og TV runer osv.... Du skal hente
de andre drivere, der er på download siden for dit kort..

Fra : Christoffer Gæmelke

Dato : 28-09-02 10:00

Tak for rådet, det vil jeg prøve.

Mvh Christoffer

Fra : Peter Holm

Dato : 29-09-02 11:08

Hvis du får problemer med MONO-lyden!! Find en driver af ældre årgang for at
få lyden til at fungere ordentligt. Jeg har den du skal bruge, hvis det gir
der problemer.
Peter

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-09-02 12:01

"Peter Holm" <petersigerhej@stofanet.dk> wrote in message

> [...]
at
> få lyden til at fungere ordentligt. Jeg har den du skal bruge, hvis det

Er det monelyd, der er i et sådan kort? Skod hvis ja

Fra : Peter Holm

Dato : 29-09-02 20:44

">
> Er det monelyd, der er i et sådan kort? Skod hvis ja

Nej, det er et stereokort, men visse kanaler kører i mono.
Peter