Problemer med T65
Fra : Jesper Molbo

Dato : 28-09-02 08:44

Jeg har lige købt en T65 hos wannasave med tilhørende telia abo.

Jeg har en af de heldige... satte bare mit telmore kort i først, og så
virkede det... og jeg sparede en unlocking... tror jeg da...

Jeg har nemlig lidt problemer med den. Den går ofte "kold". Mens jeg sidder
og klikker rundt i menuerne, bliver skærmen pludselig helt blank eller helt
mørk, og jeg er nød til at slukke og tænde telefonen. Jeg har også oplevet
at telefonen ligger stand-by en hel nat, og når jeg så vågner om morgenen
står den og venter på at jeg indtaster PIN.

Kan disse problemer skyldes den simlås der ikke var der / ikke virkede?
Eller har jeg fået et telefon med fejl i? eller er det bare modellen der er
så dårlig?

På forhånd tak til enhver der kan hjælpe...

MVH

Jesper Molbo

Fra : Jens Karstoft

Dato : 28-09-02 08:56

"Jesper Molbo" <jmolbo@tdcadsl.dk> wrote in message
> Kan disse problemer skyldes den simlås der ikke var der / ikke virkede?

Nej, det er ikke en evt simlås' skyld. Enten virker den, eller også gør den
ikke.

> Eller har jeg fået et telefon med fejl i?

Det lyder meget som om du har fået en med fejl i. Det er ikke normalt at den
opfører sig på den måde.

> eller er det bare modellen der er så dårlig?

Nej, det mener jeg nu ikke. Efter min opfattelse er der faktisk ganske få
fejl på den model.

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk - Unlock og service på din mobiltelefon

** Nu også unlock af Nokia 3510 og 8910 **

Fra : Kim

Dato : 28-09-02 12:07

> Jeg har nemlig lidt problemer med den. Den går ofte "kold". Mens jeg
sidder
> og klikker rundt i menuerne,

Der er flere som har oplevet samme fejl på T65'eren.
Har tidligere været nævnt i denne gruppe.
Tlf. skal byttes...

Mvh, Kim

Fra : Wormie

Dato : 28-09-02 16:09

> Der er flere som har oplevet samme fejl på T65'eren.
> Har tidligere været nævnt i denne gruppe.
> Tlf. skal byttes...
Hvis du bor i nærheden af et ericsson service center kan de formentlig også
lave den. Dog skal du have tilsendt/hente et garantibevis hos wanna save.

I århus ligger en forretning der hedder EMTS på banegårdspladsen som så vidt
jeg husker garanterer at reparere tlf indenfor en time...

mvh

David

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 28-09-02 16:34

> I århus ligger en forretning der hedder EMTS på banegårdspladsen som så
vidt
> jeg husker garanterer at reparere tlf indenfor en time...

Fik opdateret en tlf. der. Det tager fire timer. 1-times service koster
50,-.

--
mvh Kasper

Fra : BigFoot

Dato : 28-09-02 20:16

> [...]
er
> så dårlig?
>
> På forhånd tak til enhver der kan hjælpe...

Vi er to, der lige har fået samme telefon fra wanna-save d.27/9.
De virker begge ligesom som din med Telmore og er ikke SIM låste.

I den ene telefon gik displayet pludselig i sort inde i telefonbogen.
Telefonen skulle genstartes for at komme tilbage.
Vi prøvede at provokere den anden telefon på samme måde men den ser ikke ud
til at fejle.
Jeg tror, at der er en fejl på den ene telefon og det lyder lidt som samme
problematik på din.

Jeg har også lagt mærke til, at man ikke skal rykke meget i SIM-kort
holderen førend telefonerne genstarter. Måske kunne man også lige undersøge,
om der er en god kontakt her.

Fra : Christian

Dato : 29-09-02 17:33

Du kan prøve at få den opdateret hos teleservice på hovedbanen, hvis du tør.
Det er gratis hvis den er relativt ny og du har kvittering.
Jeg har prøvet dette men de lavede lort med min telefon, så jeg skal ned og
have dem til at gøre det om.
Her er den mail ericsson sendte mig.
Dear Consumer,

Thank you for contacting Sony Ericsson Customer Care Center.

Du kan fe din telefon opgraderet pe fxlgende adresser:

Teleservice Next to You
Banegerdspladsen (Hovedbanegerden)
1570 Kxbenhavn V
tlf : 33 93 82 11