Explorer fejl efter SP1 opgradering (XP)
Fra : Stig Olsen

Dato : 27-09-02 23:58

ja, ja - jeg ved godt du tænker forkert gruppe, men...

Jeg har i Frontpage 2002 lavet en side (frames) som jeg kan se når jeg
smider den på nettet, men ikke når jeg kører lokalt!??
Virkede fint før SP1 - men siden er nu blank (altså ikke en fejlside) når
dobbeltklikker på en .htm el. .html fil lokalt - nogen der kender noget til
dette?

Stig

PS da den laaangtfra er færdig, er der intet uploadet endnu.

Fra : Kurt Lund

Dato : 28-09-02 15:15

Stig Olsen skrev:

> [...]
> Virkede fint før SP1 - men siden er nu blank (altså ikke en fejlside)
> når dobbeltklikker på en .htm el. .html fil lokalt - nogen der kender

Jeg har selv lige opdateret til SP1 og har ingen problemer. Jeg har dog
også opdateret min Office til SP2. Har du gjort det?

--
Kurt Lund

Fra : Stig Olsen

Dato : 28-09-02 16:08

Næh, jeg kan prøve, men kan ikke rigtig se hvad det skulle hjælpe. I
Frontpage kan jeg sagtens se siden - det er kun når jeg tester en side ved
at dobbeltklikke på den (hvorefter Explorer så starter), at det ikke virker.

Stig