REQ: Et program der kan ændrer ens IP, til~
Fra : Peter Clausen

Dato : 28-09-02 00:07

Hejsa

Jeg har kørt med programmet DNS2GO http://dns2go.deerfield.com// . Som kan
ændrer ens IP fra fra 154.23.445.95, til benny.555hip.com :) Men nu hvor man
skal til at betale for programmet, vil jeg hellere have fat på et freeware
produkt. Håber der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak

Peter Clausen
pclausen@mail.dk

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 28-09-02 13:44

"Peter Clausen" <pclausen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> skal til at betale for programmet, vil jeg hellere have fat på et freeware
> produkt. Håber der er nogen der kan hjælpe.

Prøv dyndns.dk

-Michael

Fra : Peter Clausen

Dato : 28-09-02 14:45

Jamen dyndns.dk er ikke særlig smart. Da man skal ind på deres hjemmeside
for at aktivere det. DNS2GO er et program som sætter sig som et passivt
program i processlinjen. Og nu søger jeg et program der ligner DNS2GO, men
som skal være freeware.

Peter

"Michael Salomonsen" <michaels(removeme...)@multicom.dk> skrev i en
meddelelse news:4uhl9.43354$Qk5.1781057@news010.worldonline.dk...

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 09-10-02 17:19

"Peter Clausen" <pclausen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> program i processlinjen. Og nu søger jeg et program der ligner DNS2GO, men

Kan du ikke bare smide genvejen(URL) ind i START
så når du tænder din pc, starter den IE op og din ip bliver opdateret

Jan Rasmussen