10.000 Km renovering.
Fra : H;P

Dato : 27-09-02 23:34

Hejsa N.g

Ville lige høre om der skulle være en ( ell. Flere) der har lavet en 10K km
renovering af en Senda R. Der skiftes stempel & ringe.
Og dertil vil jeg lige høre hvad der er blevet betalt for sådan et kit (
altså : stempel, ringe og pakninger/sodsæt ). Skulle slippe omkring de
1000.- hos den lokale "dealer" :-/
Der skal self. osse tjekkes for slør alle steder man nu kan, når hjelmen er
afmonteret jo . "Better safe than sorry"

Hilsen

H;P
--
http://Falken.farmands.Dk <A Ha....Nyt Domæne >
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310
>Add me on MSN messenger peter_falken@hotmail.com
(o: 300 Ccm & 2 Takter til TAK ! ! !

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 28-09-02 10:01

"H;P" <hpaalling@`hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og dertil vil jeg lige høre hvad der er blevet betalt for sådan et kit (
> altså : stempel, ringe og pakninger/sodsæt ). Skulle slippe omkring de

Billigt. Du kan self. også prøve uoriginale dele, evt. fra T-Hansen...

--
Med venlig hilsen / With best regards

Martin L. Johansen a.k.a. Ares
Kolding - DK

Fra : H;P

Dato : 28-09-02 14:25

Hejsa´
"Martin L. Johansen" skrev i en meddelelse
> Billigt. Du kan self. også prøve uoriginale dele, evt. fra T-Hansen...

Ar ok, nu er min tillid ikke ligefrem blind , ville bare lige "føle"
prisen på et org.reno. kit . Da der kun er to Mc/knalle dealere i byen,
hvoraf den ene ikke er forhandler af min knalle & den ene derfor har
enerådig styr på reservedele, kunne det jo være prisen er kunstigt høj ? ! ?
! ?

Hilsen

H;P

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 28-09-02 14:55

?
> ! ?

Jeg synes prisen er billig/rimelig hvis vi snakker originale dele... MEn det
er så bare min mening, efter at køre scooter igen efter mange år med bil og
dertilhørende høje priser på reservedele

Fra : Sven-bent

Dato : 29-09-02 22:36

"H;P" <hpaalling@`hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Og dertil vil jeg lige høre hvad der er blevet betalt for sådan et kit (
> altså : stempel, ringe og pakninger/sodsæt ). Skulle slippe omkring de

Så er den dealer noget dyr, et org. stempel koster 500Kr, og et sodsæt kan
fås til noget mindre end 500Kr.
Jeg har bla. skiftet mit stempel med et fra Vertex med overfladebehandlet
skørt, noget sort grafit ligende noget, det kostede kun 450Kr, og gav næsten
10Km/t, jeg ved bla. www.dansk-scootertun.dk har/skaffer Vertex stempler, og
alle andre dele til Derbi.

Venlig hilsen Sven.