jeg kom lige
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 27-09-02 22:15

jeg var her til aften inde på www.kbc.dk
dejlig opdateret med undervisning og andet godt ud fra Bibelen.

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
http://www.nydheder.subnet.dk/

---
Denne mail er virus fri . det skulle den være i følge AVG . Kærlig hilsen
Børge.

Fra : Live4Him

Dato : 27-09-02 22:43

"Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message
> jeg var her til aften inde på www.kbc.dk
> dejlig opdateret med undervisning og andet godt ud fra Bibelen.

Godt for dig, men hvad skal vi andre med dine www "reklamer" ?

jørgen.

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 28-09-02 07:17

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message

For det første.
Jeg mener at man godt her må reklamere for nyt på kristne hjemmesider.
for det andet nogle kunne få brug for det.

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 28-09-02 07:24

> "Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message

PS.
Jeg mener der er nyt og spændende også for dem der mener at www.kbc.dk og
lignede menigheder ikke er fra Gud . Må Gud tilgive de mennesker.

Fra : Live4Him

Dato : 28-09-02 11:35

> også for dem der mener at www.kbc.dk og
> lignede menigheder ikke er fra Gud . Må Gud tilgive de mennesker.

Jeg mener at de som fører vranglære og leder mennesker vild har mere brug
for tilgivelse end de som påpeger det.

"Disse jøder var mere imødekommende end jøderne i Thessalonika, de modtog
ordet med megen velvilje og granskede dagligt Skrifterne for at se, om det
forholdt sig sådan." ApG 17,11

Vi opfordres til selv at undersøge og studere bibelen. Det betyder dog ikke
at vi smider barnet ud med badevandet, men det betyder at vi elsker
sandheden så meget at vi er villige til at søge efter den. Og i dag hvor der
er så mange prædikanter, så mange hjemmesider og så mange møder er det
vigtigere end nogensinde at undersøge om det man hører og læser virkelig er
i overensstemmelse med den sunde lære.

"For der vil komme en tid, da folk ikke vil finde sig i den sunde lære, men
skaffe sig lærere i massevis efter deres eget hoved, fordi det kildrer deres
ører." 2 Tim 4,3

Jeg mener ikke det er en synd at undersøge bibelen og stille spørgsmål. Men
det er derimod en synd at føre vranglære og behandle skriften på en
lemfældig, overfladisk, og ukærlig måde.

Det handler i bund og grund om kærlighed til sandheden.

jørgen.

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 28-09-02 17:29

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> wrote in message

> Godt for dig, men hvad skal vi andre med dine www "reklamer" ?

Kære Jørgen.
Der er andre end dig på usenet, og i hele DK i det hele taget, der ikke har
noget som helst i mod at Børge, eller hvem det nu skulle være, kommer med
den slags information.

Gruppen her hedder dk.livsyn.kristendom og at Børge opretter et indlæg med
et link til en "kristen" hjemmeside der netop er opdateret ser jeg intet
galt i. At DU så ikke anser KBC for at være kristne eller at de fører
vranglære osv. er en helt anden diskussion.

Du bestemmer ikke over gruppen!

/Jógvan Lindenskov

Fra : kjaer

Dato : 28-09-02 22:12

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@hotmale.com> skrev i en meddelelse news:an4lck$akprm$1@ID-134973.news.dfncis.de...

> [...]
> noget som helst i mod at Børge, eller hvem det nu skulle være, kommer med

Der er andre end Jørgen der er kritisk indstillet overfor alle de mirakelhjemmmesider med "hele sandheden!"

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 28-09-02 21:46

"kjaer" <xxxvillykn@greennet.gl> wrote in message news:R2ol9.76

>Der er andre end Jørgen der er kritisk indstillet overfor alle de
mirakelhjemmmesider

Det er jeg klar over.

>med "hele sandheden!"

Skriver KBC at de kender hele sandheden?

/Jógvan Lindenskov

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-09-02 22:31

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@hotmale.com> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Skriver KBC at de kender hele sandheden?

Kender de overhovedet noget som helst til sandheden?

"Det Evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk/
"Bibelsk tungetale" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-058.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 28-09-02 23:00

"Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> jeg var her til aften inde på www.kbc.dk
> dejlig opdateret med undervisning og andet godt ud fra Bibelen.

Selvfølgelig skal der oplyses om kristne links på dk.livssyn.kristendom.
"Kære venner i Kreditforeningen" Dem der kritiserer dette, burde se i det
åndelig spejl og få hjælp til at pille bjælken ud af deres eget øje.

Hvor findes den perfekte menighed. Hvor findes hele sandheden. Hvem
lever og forkynder/vidner 100% som Jesus har påbudt.

Har Jesus sagt vi skal gå rundt og bruge vores tid på at se Satan alle
steder.
Giver Gud stene for brød.
Mon ikke den der oprigtigt er i syndenød og søger Jesus, vil blive fundet,
uanset om det er i Børge Højlund Jensens kirke, eller andre kirker.

Kære venner, se dog på Jesus, følg ham og ikke dig selv.

Guds velsignelse
Ernst