Hælp endnu engang!!!
Fra : Wolle

Dato : 27-09-02 21:16

Hej

Jeg har købt et kabel ved www.super-cover til en Nokia 3310... Og for et
stykke tid siden stillede jeg et par spørgsmål herinde vedr. unlocking og
der var nogle venlige personer der svarede meget detaljeret hvordan man
gjorde, jeg glemte bare at notere det ned .....

Så her får i spørgsmålene igen, håber at i vil hjælpe endnu engang

Hvilket program bruger jeg og hvordan?

Et tillægs spørgsmål kan man med dette kabel også lave sin 3310'er om til en
3315???
Hvis ja så hvordan??

På forhånd tak for hjælpen ( og denne gang skal jeg nok gemme svarene )

Mvh
Jens Jensen

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 28-09-02 01:46

> der var nogle venlige personer der svarede meget detaljeret hvordan man
> gjorde, jeg glemte bare at notere det ned .....

Du kan læse og søge i tidligere indlæg med http://groups.google.com

Kasper Grevsen / Unlock Århus

Fra : Wolle

Dato : 28-09-02 17:08

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:an2u3c$eif$1@sunsite.dk...

> Du kan læse og søge i tidligere indlæg med http://groups.google.com

Tak for hjælpen, fandt mit gamle indlæg samt svar........Men støder på flg.
problem....

Når jeg vælger 'modify locks' ---------> 'Reset SP lock' og trykker 'Yes'

Så kommer flg fejl meddelelse:

MBUS_SecurityCommand : cannot execute 'Set SPlock'

Mvh
Jens Jensen

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 28-09-02 17:11

> MBUS_SecurityCommand : cannot execute 'Set SPlock'

Det er fordi du skal bruge windows 98.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus

Fra : Wolle

Dato : 28-09-02 17:21

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev >
> Det er fordi du skal bruge windows 98.

Damn........Nå, kan man gøre det på Win ME???

Og ved du om man kan kan opgradere til 3315 med det tidligere nævnte kabel
og skal der så hentes andet eller vælger jeg bare denne mulighed i knok??

Takker for hjælpen

Mvh
Jens Jensen

Fra : Wolle

Dato : 29-09-02 15:56

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:an4kb8$1ov$1@sunsite.dk...

> Det er fordi du skal bruge windows 98.

Hej

Fik låst telefonen op på en win98 maskine.......Takker mange gange for
hjælpen.

Men er her en venlig person som kan oplyse om man kunne opgradere sin 3310
til 3315, med den opgraderings funktion der er i knok?
Skal der hentes andet software eller det bare at vælge upgrade i knok?
Kan det gøres med det tidligere omtalte kabel fra www.supercover.dk ?

Eller er svarene på disse spørgsmål forretnings hemligheder

Mvh
Jens Jensen

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 29-09-02 20:09

Hej,

> Eller er svarene på disse spørgsmål forretnings hemligheder

Næ, men du skal bare en tur forbi google igen...

--
mvh Kasper

Fra : Thomas E

Dato : 29-09-02 23:56

Man behøver altså ikke win 98 eller ME for at gøre det. Win xp med userports
virker skam udemærket.
"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:an7j3f$s6i$1@sunsite.dk...

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 30-09-02 00:10

"Thomas E" <eriksen_tour@hotmail.com> wrote in message
> Man behøver altså ikke win 98 eller ME for at gøre det [unlocke]. Win xp
med userports
> virker skam udemærket.

Har prøvet og det virker ikke på min computer.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus

PS: Gider du ikke klippe lidt i det du svarer på og skrive under teksten så
er det meget nemmere at følge diskussionen.