Hvordan styres vinduevisning i gravity 2.5~
Fra : jakob

Dato : 27-09-02 20:50

Jeg har lige geninstalleret gravity 2.5. Jeg vil gerne have det sådan at
jeg kun ser gruppenavnene i vinduet. Hvis jeg derefter klikker på en
gruppe ændres vinduet til at indeholde overskrifter for den gruppe. Men
hvordan gøres dette. lige nu indeholder vinduet tre forskellige vinduer
???

MVH

Jakob H K

Fra : Lars Klintholm

Dato : 27-09-02 22:55

jakob skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> klikker på en gruppe ændres vinduet til at indeholde overskrifter
> for den gruppe. Men hvordan gøres dette. lige nu indeholder

De tre vinduer er standardvisningen. Du kan vælge hvilket af de tre
vinduer, der skal have focus, med genvejstasterne 1, 2 hhv 3
(almindeligt tastatur, ikke det numeriske)

Og endelig kan du med genvejstasten Z (Zoom) vælge, at det vindue, der
har focus skal fylde hele skærmen. Tryk Z en gang mere for at zoome
tilbage.

Så hvis du starter med at trykke 1, og derefter Z skulle du få hvad du
ønsker
--
Mvh.
LarsK

Fra : Lars Klintholm

Dato : 27-09-02 23:20

Lars Klintholm skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> zoome tilbage.
>
> Så hvis du starter med at trykke 1, og derefter Z skulle du få

Og nu så jeg lige, at du vil have, at gruppen skal åbnes med ét klik.
Så vidt jeg husker, er standarden et dobbeltklik. Men det kan du også
stille: Under View, Global Options, fanen Preferences kan du vælge at
sætte hak i disse tre:
Open newsgroup with a single click
When opening an article put focus in the article pane
Display articles with a single click
--
Mvh.
LarsK

Fra : Bjarne Nørskov Saack

Dato : 28-09-02 07:18

Du er forøvrigt kommet en version 2.6 'SuperGravity' på
http://lightning.prohosting.com/~tbates/gravity/, der kan decode yenc.

mvh
Bjarne Saack
www.saack.dk

Fra : jakob

Dato : 28-09-02 07:40

In article <Xns92973578BBCFlarsklintholm@klintholm.com>,

Tak skal du have, det var præcis det resultat jeg var ude efter. Det
var zoomfinten jeg ikke kunne huske

Hilsen

Jakob