desperat hjælp til samsung t-100
Fra : tom

Dato : 27-09-02 19:28

Hej

Jeg har købt en ny samsung t100 med datakabel og cd-rom. Nu har jeg prøvet
at koble den på den bærbare - men den bliver ved med at skrive at den ikke
kan finde telefonen. Display bliver helt hvidt når den kommer på kablet.

er der noget jeg skal være klar over

Fido
**min email er ikke rigtig - gider ikke alt det spam - sorry**

Fra : Jan Pedersen

Dato : 28-09-02 07:18

> er der noget jeg skal være klar over

Telefonen skal være slukket

Jan
--
Det nemmere at få tilgivelse end
tilladelse...

Fra : mrsvein

Dato : 28-12-02 14:26

http://www.kandu.dk/

Fra : Preben S. Nielsen

Dato : 28-09-02 16:13

Hej Tom!

Jeg har nøjagtig samme problem, - også selvom
jeg slukker tlf. osv. Håber der er nogen derude der
kan hjælpe os!

mvh. PrebZi!

Fra : Preben S. Nielsen

Dato : 01-10-02 17:54

DER MÅ VÆRE NOGEN DERUDE DER KA' HJÆLPE! - PLEEEEEAAAAAASSEEEE!?!

Fra : Polini

Dato : 18-02-03 02:17

"Preben S. Nielsen" skrev d. 01-10-02 17:54 dette indlæg :
> DER MÅ VÆRE NOGEN DERUDE DER KA' HJÆLPE! - PLEEEEEAAAAAASSEEEE!?!
>
> Hej...når den siger at den ikke har fundet mobilen så prøv at tage
stikket ud og ind (i mobilen) og så tryk på Connect ikonet...prøv det et
par gange. Det plejer jeg at gøre

http://www.kandu.dk/

Fra : Kasper Christensen

Dato : 18-02-03 10:59

Polini skrev:
> [...]

Husk den skal være slukket

Fra : Søren Jensen

Dato : 18-02-03 18:28

Skynd dig at sælge den, imens den er noget værd. Jeg er lige kommet af med
min, efter at havde haft den i 2 mdr.

Hilsen

Søren

Fra : Johnny K. Olesen

Dato : 25-02-03 18:01

Polini wrote:

> stikket ud og ind (i mobilen) og så tryk på Connect ikonet...prøv det et
> par gange. Det plejer jeg at gøre

Check først om der er andre apparater der bruger din serielport. Jeg
kunne ikke få T100 til at virke. Så fandt jeg ud at jeg skulle
deaktivere mit ActiveSync program til min PDA. Den havde åbentbart
overtaget porten... Microsoft program - typisk!

--

Mvh.

Johnny