3310 : ettal i hjørnet??
Fra : Thomas E

Dato : 27-09-02 16:08

Efter at have flashet og unlocket en 3310 viser den "1" oppe i hjørnet! tlf
virker fint, men hvorfor gør den det?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-09-02 16:09

Thomas E skrev:

>Efter at have flashet og unlocket en 3310 viser den "1" oppe i hjørnet! tlf
>virker fint, men hvorfor gør den det?

Den software-version du har lagt i, understøtter (samtidig med
SIM-kortet), at du benytter 2 linier. 1-tallet viser, at det er linie
1 der er i brug.

Fra : Thomas E

Dato : 28-09-02 10:55

jamen 2 linjer til hvad? uddyb venligst

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 28-09-02 15:14

> jamen 2 linjer til hvad? uddyb venligst

Et SIM-kort med to forskellige telefonnumre ligesom ISDN. Jeg tror ikke der
er nogen, der tilbyder det i Danmark endnu. Søg efter "ALS" eller alternate
line service, hvis du vil vide mere.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus

Fra : Thomas E

Dato : 29-09-02 14:01

Ahaa! telefonlinjer. Var der jo ingen snak om, går ud fra når vi snakker
display er det linjer i displayet vi diskuterer.
Men tak for svaret
"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:an4dfb$aut$1@sunsite.dk...