gpx750 fornuftigt køb?
Fra : Kim K

Dato : 27-09-02 16:08

Jeg overvejer at købe ovenstående model.

Spørgsmålet er bare hvad skal jeg se ved den?
Google(armand) skriver, den har problemer med vippearmene, men hvor stort er
dette problem?
Er det noget som kan ske hvert øjeblik eller dør de efter et vis antal
kilometer?

Hvis nu motoren skulle dø efter et par år, har jeg hørt løse rygter om at en
zxr7motor skulle passe over i gpxstellet, men nogen som har gjort dette
eller er det kun rygter? -som kræver større modificeringer til stellet.

gode som dårlige erfaringer ang cyklen høres gern

På forhånd tak
Kim

Fra : Kim J.

Dato : 29-09-02 15:27

Hejsa,

Det er rigtigt, at der har været vippearme-problemer med GPX'eren, men de er
nu nok ikke så alvorlige? Min første motor kørte 180.000 Km før den smed 2
udstødningsventiler ved 250 Km/t. ´(Sikken et brag,! Hul i cylinderen og nul
stempel på 4'eren.). Reserve motoren som jeg kører med nu kører upåklagelig!

Hvad angår vippearmene, så har der været produceret en dårlig sending. Sled
selv 2 stk ned på 1500 Km. Men de originale på maskinen holdt trods alt de
180.000 Km. hvilket må siges at være ret flot.

Vil du vide mere om maskinen, så mail mig bare spørgsmål direkte. Jeg har
kørt ca. 180.000 Km. på GPX'eren, og den kører stadig og har rundet de
200.000 Km.

MVH
Kim Johnsen (GPX750R Ninja-versionen)
MC De Få Rå Løsning