SW i nokia 8310
Fra : Foxy Lady

Dato : 27-09-02 15:58

Hejsa jeg vil høre om der er en nyere version af sw version end 5.06 til
nokia 8310. Min telefon har det med at fryse en gang i mellem og jeg tænkte
at det kunne hjælpe hvis den fik ny sw..?? (men det er jo ikke sikkert at
der findes en nyere version)

mvh Foxy

Fra : Trine Svenstrup

Dato : 27-09-02 19:23

Min er opdateret med version 5.11. Det var i den nærmeste bluetel butik, de
gjorde det indenfor 5 min.

Fra : Foxy Lady

Dato : 27-09-02 19:31

tak for svaret :)

mvh Foxy

Fra : Jens Karstoft

Dato : 27-09-02 19:31

"Foxy Lady" <khansen84@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa jeg vil høre om der er en nyere version af sw version end 5.06 til
> nokia 8310.

Jep, den nyeste er version 5.57

> Min telefon har det med at fryse en gang i mellem og jeg tænkte
> at det kunne hjælpe hvis den fik ny sw..?? (men det er jo ikke sikkert at
der findes en nyere version)

Det er lige præcis sådan nogle problemer som en softwareopdatering plejer at
hjælpe på. Derfor vil du med stor sandsynlighed ikke opleve problemerne igen
hvis du får den opdateret.

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk - Unlock og service på din mobiltelefon.

** Nu også unlock af Nokia 3510 samt 8910 **

Fra : Foxy Lady

Dato : 27-09-02 19:39

takker endnu engang :))))
tror jeg vader ned i en butik og får den opdateret så :)

mvh Foxy