I Lige linie... hvad er det?
Fra : Niels L.

Dato : 27-09-02 14:45

Jeg kan blive i tvivl, når jeg læser vedtægterne for andelsboligforeningen,
når der står, at: "overdragelse kan ske til en person, med hvem jeg er
beslægtet i lige op -eller nedstigende linie.... - betyder det, at der er
tale om at det er mine forældre, eller mit barn der kan overtage, og ikke
søskende? - Er der nogle der ved noget om dette?
Hilsen Pia

Fra : Claus P.

Dato : 27-09-02 15:13

"Niels L." <nilau3@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tale om at det er mine forældre, eller mit barn der kan overtage, og ikke

Ja

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 27-09-02 16:43

> Ja

Du får lige ja mere, så du ikke behøver at poste spørgsmålet
flere gange

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Niels L.

Dato : 27-09-02 19:14

"Erik G. Christensen" <egc@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Du får lige ja mere, så du ikke behøver at poste spørgsmålet
> flere gange
>
> --
> Med venlig hilsen Erik G. Christensen
> Rådgiver for flere danske svinebønder.

Jeg undskylder dobbeltpostningen....der var vist nogle serverproblemer -
troede ikke den var blevet sendt!

Hilsen Pia