Grafikkort og hviket?
Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 27-09-02 14:51

jeg står og skal have et nyt grafik kort..... men nu er jeg ikke lige så
klog på det dersens computer noget.....

Men jeg spiller meget counter strike og skal derfor have et nyt kort der kan
klare lidt mere end det gamel (riva tnt 2) men hvilket vil i anbefale????
til omkring max 1000 men gerne billigere!!!! eller er der nogen der har et
brugt liggende der kan bruges???

jeg har ladet mig fortælle at et G-force 2 skulle være ok men noget med at
det ikke må hedde noget med MX kan det passe?

min pc er en
amd athlon 700
med 384 ram
Mvh.

Nikolai R. Jensen

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 27-09-02 15:02

Nikolai R. Jensen wrote:
> jeg står og skal have et nyt grafik kort..... men nu er jeg ikke lige
> så klog på det dersens computer noget.....

Med 4 posteringer indeholdende det samme er der nok ikke nogen der er tvivl
om det. STOP SÅ! Det er sq da irriterende at sidde og glo på. Gå ned i en
butik og spørg eller køb det alle andre køber: Palit Daytona Geforce 4
TI4200

--
Mvh. Kim, Aalborg.
Jeg har ingen indflydelse på Usenet.
Usenet har ingen indflydelse på mig.
Hold venligst dine indlæg til gruppen, tak!

Fra : Poul Johannsen

Dato : 27-09-02 15:03

Hej

Du er allerede blevet anbefalet et kort til omkring 1000 kr

Hilsen Poul