Englands besøg
Fra : Mone

Dato : 27-09-02 13:20

Hej.

Jeg får besøg fra England her i week-enden, så jeg ville høre om der var
nogen
der havde nogle gode ideer til hvad jeg skal serverer til morgenmad &
frokost.
Aftensmad skal jeg ikke lave.

Da de kommer ret sent i aften, kunne jeg også godt tænke mig at lave et
eller
andet vi kunne sidde og "hygge" os med når de kommer.

Med venlig hilsen
Mone

http://www.kandu.dk/

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 27-09-02 13:57

On Fri, 27 Sep 2002 12:19:57 GMT, "Mone" <Mone.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>nogen
>der havde nogle gode ideer til hvad jeg skal serverer til morgenmad &

Hvad med at servere noget, som de måske ikke får så ofte derhjemme -
dansk morgenmad (rundstykker, basser, blødkogte æg osv.) og ditto
frokost (sild, snaps osv.)
Aftenhyggen (hvis den skal være sød) kunne være æblekage (af den slags
med æblemos, rasp, syltetøj og flødeskum)
Lars

Fra : Pia

Dato : 27-09-02 16:33

Jeg er dansker i england, og det er min erfaring, at naar jeg har
englaendere med hjem til Danmark vil di helst have saa meget dansk som
muligt!!! Der er en del, der ikke er saa glade for rugbroed, saa det er en
god ide at have lidt franskbroed i baghaanden. Saa, bare frem med
smoerrebroed og, som det hedder her, Danish Open Sandwiches.

Aeblekage er en god ide (jeg har aldrig hoert om en englaender, som har
lavet den gode gamle med rasp osv).

Knus

Pia