Javascript i css?
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 27-09-02 12:45

Hej
Jeg har en javascriptbanner som jeg gerne vil have på alle mine
sider. Kan man gøre det ved at linke til det i et CSS dokument?

På forhånd tak
Hilsen Thomas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-09-02 12:49

Thomas Pedersen skrev:

> Jeg har en javascriptbanner som jeg gerne vil have på alle mine
> sider. Kan man gøre det ved at linke til det i et CSS dokument?

Nej - men du kan gemme dit javascript i en fil som du kan inkludere
fra alle dine sider.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 27-09-02 13:03

> Nej - men du kan gemme dit javascript i en fil som du kan inkludere
> fra alle dine sider.

Tak for hurtigt svar.
Det vil sige at jeg skal sætte HTML-Koden ind på alle siderne???

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-09-02 13:18

Thomas Pedersen skrev:

> Tak for hurtigt svar.
> Det vil sige at jeg skal sætte HTML-Koden ind på alle
> siderne???

Du kan formentlig godt få javascriptet til at skrive noget (det
hele?) af koden - men det letteste er hvis du har mulighed for at
benytte serverside-include (SSI) - fx i ASP eller PHP.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 27-09-02 14:10

> Du kan formentlig godt få javascriptet til at skrive noget (det
> hele?) af koden - men det letteste er hvis du har mulighed for at
> benytte serverside-include (SSI) - fx i ASP eller PHP.

Ok tak. Jeg tror nu ikke jeg har mod på at starte på asp også