Een html file med henvisning til indhold f~
Fra : Jam

Dato : 27-09-02 12:46

Hej NG

Jeg har brug for i en x1.htm fil at kunne vise indholdet af denne fil, og i
samme htm fil, henvise til en helt anden htm fil (x2.htm), hvor der også
står oplysninger, så det vises som een side (x1.htm), selv om indholdet i
realitetet kommer fra 2 forskellige htm filer. Noget i stil med brugen af
CSS, hvor man bruger samme css i alle sine "htm-filer".
Er der nogen der ved det ?

Fra : Ulrik Friis

Dato : 27-09-02 15:27

"Jam" <jam@odont.ku.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> realitetet kommer fra 2 forskellige htm filer. Noget i stil med brugen af
> CSS, hvor man bruger samme css i alle sine "htm-filer".

Ikke forstået.

Men hvis jeg skal gætte, vil du gerne have vist indholdet af x1.htm og
x2.htm i x1.htm?

Det gøres med inkluderet side. Sæt markøren i x1.htm hvor du vil have vist
x2.htm. Klik på knappen Indsæt komponent i værktøjslinien og vælg Inkluderet
side.

mvh
Ulrik

Fra : Jam

Dato : 30-09-02 07:50

Hej Ulrik

Du har gættet helt rigtigt, og det hjalp mig et stort skridt videre. 1000tak

Mvh
Jam