grikkort og hvilket?
Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 27-09-02 11:20

jeg står og skal have et nyt grafik kort..... men nu er jeg ikke lige så
klog på det dersens computer noget.....

Men jeg spiller meget counter strike og skal derfor have et nyt kort der kan
klare lidt mere end det gamel (riva tnt 2) men hvilket vil i anbefale????
til omkring max 1000 men gerne billigere!!!! eller er der nogen der har et
brugt liggende der kan bruges???

jeg har ladet mig fortælle at et G-force 2 skulle være ok men noget med at
det ikke må hedde noget med MX kan det passe?

min pc er en
amd athlon 700
med 384 ram
Mvh.

Nikolai R. Jensen

Fra : [5230]Lars Bo Peters~

Dato : 27-09-02 18:06

under 1000kr kan du finde et radeon8500le brugt måske enda nyt.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 27-09-02 21:15

[5230]Lars Bo Petersen wrote:
> under 1000kr kan du finde et radeon8500le brugt måske enda nyt.
>
> "Nikolai R. Jensen" <nikolai@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
<klip>

Et Connect3D Radeon 9000 koster 949 kr.

Mvh Henrik

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 27-09-02 21:35

Henrik Sørensen wrote:

> Et Connect3D Radeon 9000 koster 949 kr.

Et Radeon 8500 er stadig hurtigere

Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 27-09-02 22:00

"Esben Skov Pedersen" <hr_skov@yahoo.com> wrote in message

> Et Radeon 8500 er stadig hurtigere

Det kan vist diskuteres

f.eks.

http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1655&p=6

mvh
Lasse

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 28-09-02 03:43

Ja i et eneste spil ud af mange -

Med venlig hilsen

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 28-09-02 10:30

Esben Skov Pedersen wrote:

> Et Radeon 8500 er stadig hurtigere

Et 8500 ja,et 8500 LE bestemt nej.
8500 koster også en del mere
Iøvrigt koster et nyt 8500LE kort mindre en 1000 kr fra nyt.
/Sam