Detonator 30.82 og Detonator 40.41 ?!?
Fra : Trygleren

Dato : 27-09-02 09:49

Hej gruppe,
hvad er det lige der går galt her? Jeg er inde på nVidia side for at hente
seneste nye driver til mit nye grafikkort(Ti4200/128). Her finder jeg så
Detonator 30.82 under <Graphics Driver><GeForce><Windows XP / 2000>.
Senere surfer jeg så lidt rundt og på DailyRush.dk finder jeg så Detonator
40.41?!? Den findes så også på nVidia side fandt jeg ud af:
<Graphics Driver><Detonator 40><Windows XP>. Hvad er nu det for noget? Hvad
er forskellen på disse to?

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars Winther

Fra : Fax_Modem

Dato : 27-09-02 12:58

Hej

Jeg tror Nvidia er lidt forsigtig med at vise Detonator 40.41 frem fordi den
endnu ikke er blevet WGQL-certificeret. Man kan iøvrigt også finde de helt
nye 40.71 skjult et sted men de er stadigvæk beta.

mvh.
Jesper

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 28-09-02 04:23

"Fax_Modem" <jtm.andersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> endnu ikke er blevet WGQL-certificeret. Man kan iøvrigt også finde de helt
> nye 40.71 skjult et sted men de er stadigvæk beta.
skjult og skjule, så skjult er den heller ikke, da den ligger hvor 40.41 var
at hente før, nemlig under detonator 40, og køre forøvrigt kanont den driver
her.

Hygge

Dorthe

Fra : DWM

Dato : 28-09-02 17:38

"Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse
> skjult og skjule, så skjult er den heller ikke, da den ligger hvor 40.41 var
> at hente før, nemlig under detonator 40, og køre forøvrigt kanont den driver
> her.

Her kører den dårligere end 29.80 (Asus´s) i Final Reality, 3DMark2001 SE og
Vulpine GLmark.

/Kenneth Iversen

Fra : Gakster

Dato : 29-09-02 22:30

> [...]
var
> at hente før, nemlig under detonator 40, og køre forøvrigt kanont den

Den lader ikke til at køre helt optimalt her.. Efter jeg installerede den
fik jeg 'flickering' i Diablo II - LOD.

Gakster

Fra : Trygleren

Dato : 29-09-02 23:03

> Den lader ikke til at køre helt optimalt her.. Efter jeg installerede den
> fik jeg 'flickering' i Diablo II - LOD.

Det er alt sammen meget fint, men som mit spørgsmål originalt gik ud på:
Hvad er forskellen på de to? Hvad er den sidstnævnte driver for en
størrelse?

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther