Nyt cover til 6210 !
Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 26-09-02 18:29

Hej alle !

Hvor er det billigst at få sat et ny originalt cover på, samt opgradere
firmwaren til nyeste ver. ?

Jeg har kontaktet Nokia Concept Store i København. De skal have 800 kr. bare
for udskiftning af coveret. Kan det ikke laves billigere et sted ?

Venlig hilsen
Peter Østrup Madsen

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 26-09-02 19:35

"Peter Østrup Madsen" <nospam@to.me> skrev i en meddelelse
> Hej alle !
>
> Hvor er det billigst at få sat et ny originalt cover på, samt opgradere
> firmwaren til nyeste ver. ?

Svært spørgsmål. Software opgradering kan du nok finde masser der kan klare
i dk.marked.privat.telefon.mobil (50-100 kr).

> Jeg har kontaktet Nokia Concept Store i København. De skal have 800 kr.
bare
> for udskiftning af coveret. Kan det ikke laves billigere et sted ?

Mon ikke - et cover kan købes i England for 13 pund+porto 5 pund. 18 pund =
ca. 200 kr. + max 100 kr. for opgradering.
http://www.m-99.co.uk/PhoneAccessories/Facias___Housings/Nokia_6210/nokia_62
10.html
er et af stederne

mvh
Steen

Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 28-09-02 12:18

"Steen Holm Pedersen" <stonie@remove_this_nospam.dk> wrote in message

http://www.m-99.co.uk/PhoneAccessories/Facias___Housings/Nokia_6210/nokia_62
> 10.html
> er et af stederne

Øv ! Når jeg prøver linket står der følgende:

"Our websites are currently closed due to the creation of a new shopping
cart system.
Please accept our apologies for the inconvenience. We will re-open as soon
as possible."

Er der andre engelske shops i vil anbefale ?

Venlig hilsen
Peter Østrup Madsen

Fra : L.M.L

Dato : 06-10-02 01:18

> [...]
> cart system.
> Please accept our apologies for the inconvenience. We will re-open as soon

Sådan her:

http://makeashorterlink.com/?Z13621402

Fra : helloo.dk

Dato : 26-09-02 21:21

På det Blå Marked i Randers kan du både få unlocket din telefon, opdateret
din software og kikke på forskellige Covers.. Til Billige penge... Så kik
forbi

--
Helloo.dk
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garanti for kun 100,- kr.

Fra : Foxy Lady

Dato : 27-09-02 09:03

Hvad er det blå marked?? Nu har jeg hørt det omtalt en del gange, er det
sådan et mobilmarked eller????????

mvh
Foxy

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-09-02 09:09

Google er din ven: http://www.google.com/search?q=det+bl%E5+marked

>Nu har jeg hørt det omtalt en del gange, er det
>sådan et mobilmarked eller????????

Fra første hit på Google:

Det Blå Marked er Danmarks største indendørs permanente kræmmermarked.
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 28-09-02 12:16

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message
> På det Blå Marked i Randers kan du både få unlocket din telefon, opdateret
> din software og kikke på forskellige Covers.. Til Billige penge... Så kik
> forbi

Jo tak, det lyder godt. Desværre er det bare ikke liiige Randers jeg kommer
til så tit !

Venlig hilsen
Peter Østrup Madsen

Fra : Soyo

Dato : 01-10-02 20:42

"Peter Østrup Madsen" <nospam@to.me> wrote in

> [...]
>
> Jeg har kontaktet Nokia Concept Store i København. De skal have 800
> kr. bare for udskiftning af coveret. Kan det ikke laves billigere et

I Prag kan man få skiftet coveret + display for ca 110 kr.
Så for 800 kr kan du næsten få turen derned også. :))

Mvh
Oliver