Brevfletning i Word 2k
Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-09-02 10:59

Hej,

Min workstation er blevet "rebuilded", og Office geninstalleret.
Nu kan jeg ikke brevflette til email mere. Før var der en mulighed for
fletning til "Elektronisk post", hvor Word dokunentet blev flette med email
og andre variabler fra et excel ark og aotomatisk blev lagt over i Outlook's
udbakke.

Hvor er den funktion blevet at, skal det installeres særskilt?

Mvh
TKJ

Fra : pre

Dato : 27-09-02 15:14

Det er en af de sidste indstillinger i flethjælperen hvor det
specificeres (Flet til:) om dokumenterne skal printes o.s.v.

Hvis mail mangler i rullelisten er det nok fordi der mangler en
indstilling, sandsynligvis i Internet Indstillinger/Programmer.

© pre 2002

Fra : anjaskal

Dato : 07-05-03 08:13

Hej!

Kan det passe at det var dig, der svarede mig på et lignende spørgsmål i
forgårs?
- Der var bare ikke noget svar med...

Kan du uddybe nedenstående??

Jeg vil sætte meget stor pris på at få det til at fungere!

mvh. Anja

http://www.kandu.dk/

Fra : pre

Dato : 07-05-03 10:40

Det er åbenbart svært at forstå at denne gruppe ikke bryder sig om
indlæg fra Kandu-folket, flere har endda sat killfiltre for at undgå
dem.
Ønske du at benytte gruppen, så kom som privatperson, ikke som en del
af et merkantil reklamefidus.

pre

mailto:peria&#110;&#064;&#112;&#111;&#115;&#116;&#107;kasse&#046;dk

Fra : anjaskal

Dato : 05-05-03 15:32

Hej TkJ

Har du fundet en løsning på dit problem, og kan du i givet fald huske
hvad du gjorde???

Anja

http://www.kandu.dk/