1000-vis af flue
Fra : John Nielsen

Dato : 26-09-02 06:05

Hej NG

Vi har fået et problem med fluer som vi vil høre om der
er nogen der kan give en forklaring på.
Oppe på en nylavet 1 sal er det pluseligt begyndt og
myldre med fluer (omkring 1000 men er ikke helt sikker
på talet men deromkring).
Vi ved ikke hvor de kommer fra da døre og vinduer er
lukket fordi vi ikke har taget det i brug endnu men fluerne
har været der af 2 gange.
Det lugter ikke af noget der ikke skal såå??.
Udevendig på gavlen er der også 1000-vis af fluer der sidder på træværket.

Håber på et brugbar svar.

Hilsen John Nielsen

Fra : JPo

Dato : 26-09-02 06:55

"John Nielsen" <w@w.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det lugter ikke af noget der ikke skal såå??.
> Udevendig på gavlen er der også 1000-vis af fluer der sidder på træværket.

Mit forslag på mysteriet vil være, at der ligger et dødt dyr eller en fugl
på loftet. Dels vil det tiltrække fluer, og dels udvikle maddiker, som
kravler ind og udvikler sig som flue på værelset.
Det kunne også tænkes, at fluerne sætter sig på den varme trægavl, og at der
er et hul, de kan komme ind af.

mvh.
J.Po

Fra : Henrik Jensen

Dato : 24-09-02 19:47

Hej John

Pudsigt du nævner det, jeg har akkurat samme problem som du, og er også på
et værelse på 1. sal. Fluerne sidder udvendigt på gavlen omkring vinduet,
jeg tror muligvis de nyder varmen på væggen.

Mvh. Henrik

John Nielsen <w@w.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Dzwk9.2$XE4.101@news.get2net.dk...