Q: Vedr. Matrox grafikkortmodel
Fra : [4800]TaDaa@

Dato : 26-09-02 00:40

Jeg har lige købt et brugt Matrox AGP grafikkort med dualhead, men jeg er
usikker på modellen og derfor også på hvilke drivere jeg skal downloade.

På chippen under blæser og køleprofil (GPU'en ?) står der: G400+ /
MGA-G400A-E / 9942KU223. Jeg tror serielnummeret er PAC13992 og at
modelnummeret er G4+MMDH4A32G men jeg er ikke helt sikker...

Er det et G400 kort, et Marvel G400-TV kort eller et Millennium G400 kort ?
Hvis det er et G400 kort, hvilke drivere skal jeg så bruge (Kan ikke finde
nogen decideret til G400 på www.matrox.com

Håber at der er en som kan hjælpe mig videre !!!

/Regards
TaDaa
DK-4800

----
TaDaa is the name - Casemods is the game - http://tadaa.adr.dk/Casemod01.htm
.... Interesseret i casemodding ? Hvis du er interesseret i at jeg skal prøve
at få oprettet en nyhedsgruppe for casemodding, så send en email til denne
adresse (TaDaa_it@yahoo.dk)... Hvis der er en pæn tilslutning laver jeg et
OTD til news://dk.admin.

Fra : Mizar

Dato : 26-09-02 01:49

"[4800]TaDaa@" <TaDaa@mail.dk> wrote in message news:3d924951$0$18130$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> MGA-G400A-E / 9942KU223. Jeg tror serielnummeret er PAC13992 og at
> modelnummeret er G4+MMDH4A32G men jeg er ikke helt sikker...

Dit kort er et G400 eller Millennium G400 om du vil, det er et og samme kort,
som i daglig tale omtales som G400 og glemmer det hedder Millennium!

Du kan kende dit produkt ved at se her:
<http://www.matrox.com/mga/support/drivers/identify_product.cfm>

Driverne finder du her under Millinnium G400 / G400 Max:
<http://www.matrox.com/mga/support/drivers/latest/home.cfm>

Mvh
Brian Olsen

Fra : [4800]TaDaa@

Dato : 26-09-02 09:54

4 Brian.

Tak for hjælpen !

Så er jeg endelig glad for at kunne downloade driveren til kortet...
Jeg havde, før jeg postede mit indlæg, lusket meget rundt på Matrox's site,
men fandt kun ud af at det temmelig sikkert var et G400 kort, og ingen
indikation af at G400 og Millenium G400 var et og samme kort.
Har ligeledes mailet til forskellige adresser inden for Matrox koncernen,
hvor jeg bare blev henvist til andre, som heller ikke kunne (/ville)
hjælpe...

Men endnu engang tak for hjælpen

--

/Regards