motionscenter i København
Fra : Anders H. Andersen

Dato : 25-09-02 22:55

Hej
Inde længe flytter jeg til København og derfor er jeg på ukig efter et
godt motionscenter.

Jeg kommer nok til at bruge 75% af tiden på spinning og resten på
styrketræning.

Der skal være gode bade og omklædnings forhold og de må gerne have det
sidste nye udstyr.

Prisen er mindre vigtig, dog gider jeg ikke at betale en masser for
noget jeg ikke har brug for.

Jeg kommer sandsynligvis til at bo på Christianshavn

Hvad kan i anbefale?

mvh
Anders

Fra : Jimmy

Dato : 16-10-02 23:43

"Anders H. Andersen" <aha@remove.spamfilter.dk> wrote in message
> Hej
> Inde længe flytter jeg til København og derfor er jeg på ukig efter et
> godt motionscenter.

Der er ikke så mange at vælge imellem.
De to store er Form & Fitness og Hard Work Studio.

Jeg foretrækker Hard Work, da F&S er alt for kommercielt.
En prøvetime der koster f.eks. 200 kr.

Mvh
Jimmy

Fra : Neiklot

Dato : 05-11-02 18:31

"Jimmy" <spoerg@efter.den> skrev i en meddelelse
> [...]
> De to store er Form & Fitness og Hard Work Studio.
>
> Jeg foretrækker Hard Work, da F&S er alt for kommercielt.

Hmm, jeg fik for nylig en prøveuge gratis is Form & Fitness i Brønshøj og
fik indtryk af, at det kunne man få i alle F&F (fik lov at vælge mellem
Brønshøj og Nørrebro).

Nikolai