David Hogan
Fra : Olsen

Dato : 25-09-02 22:02

David Hogan
http://www.davidhogan.dk/

· Set hver eneste del på det menneskelige legeme enten helt helbredt eller
genskabt
· Bedt, så tæt på 300 mennesker er blevet rejst fra de døde!!
· Startet over 300 kirker blandt indianere, der dyrkede trolddomskunst og
aldrig før havde hørt om
jesus.

Skal I opleve ham i RofiCentret i Ringkøbing midt Oktober ?

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 25-09-02 22:03

"Olsen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> David Hogan
> http://www.davidhogan.dk/

Jeg har desværre ikke mulig hed for at komme , men jeg håber mange kommer og
at de møder Jesus der.

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
http://www.nydheder.subnet.dk/

---
Denne mail er virus fri . det skulle den være i følge AVG . Kærlig hilsen
Børge.

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-09-02 22:11

"Olsen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> David Hogan

Hvorfor reklamere for ham i en ny tråd, når der allerede eksisterer en
tråd med reklamer for hans mirakleri?

"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
"Bibelsk tungetale" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-058.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

Fra : Olsen

Dato : 26-09-02 18:39

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> "Olsen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor reklamere for ham i en ny tråd, når der allerede eksisterer en
> tråd med reklamer for hans mirakleri?

Ja. Hvorfor. Har du mon et bud ?