skovkort
Fra : Lars Haugaard

Dato : 25-09-02 22:24

Til orientering.

for et stykke tid siden var der lidt debat og søgen efter luftfotos o.lign.
I forlængelse af det syntes jeg da lige jeg vil oplyse, at skov og
naturstyrelsen nu har lagt skovkort ud på nettet over samtlige
statsskovdistrikter.
Det kan jo være praktisk en gang imellem.
God fornøjelse

http://skovkort.sns.dk

Med venlig hilsen

Lars Haugaard¨

www.haugaard.org

OBS: Nyhedsgrupper er desværre tit udsat for spam.
Derfor; Ønsker du at maile mig så bedes du fjerne
>nospam<
i afsenderadressen på denne mail.

Fra : Martin Nielsen

Dato : 26-09-02 08:12

Hvis man har brug for luftfoto fra Fyn, så prøv at tjekke
www.grundkortfyn.dk

/Martin