SE T100
Fra : Nick

Dato : 25-09-02 21:05

Jeg har læst lidt pressemeddelelsesafskrivning (CW Online) om denne nye
model, men søger lidt mere info. SE har selvf. klinisk fjernet alt om den
fra enhver klat bytes som skulle komme i nærheden af deres WEB-sites, så
deeet...

--
Venlig hilsen

Nick
- - -
Med dette indlæg repræsenterer jeg mig selv og et hemmeligt firma der pønser
på at overtage kontrollen med Jorden på næste onsdag.

Fra : MaRk

Dato : 25-09-02 21:44

Hej

Du kan finde lidt info samt billeder her:
http://www.threegmobile.net/gallery/index.html

Den har ikke gprs eller farve display.
Den vejer 75 gram.

MaRk
www.mgrj.1go.dk

Fra : Nick

Dato : 27-09-02 18:11

"MaRk" <x@x.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan finde lidt info samt billeder her:
> http://www.threegmobile.net/gallery/index.html
> Den har ikke gprs eller farve display.
> Den vejer 75 gram.

Det er jo netop det fede ved den tlf.!

Se, jeg har en drøm. En ganske beskeden drøm, men alligevel er den åbenbart
svær at få opfyldt. Også selvom jeg tror jeg deler den med mange andre
derude:

En yuppiebamse der opfylder følgende:

1. Lille
2. Let
3. Laaang driftstid

Og det er sådan set hvad den skal kunne, selvf. udover de alm. ting som
vibrator, vækkeur, vise tabte opkald (ta' dén, Motorola!) m.m.

Og så kommer SE med deres T100! Genialt!

Faktisk har jeg det samme ønske indenfor bil-branchen: Hvorfor skal en
lille, lækker 2-personers ego-sportsvogn absolut have en monstor-mortor og
389 computerstyrede funktioner? Selvf. koster en sportsvogn lidt ekstar at
lave, bl.a. hvis den skal være cabriolet - pga karossriopbygningen - men
hvis nu man lavede den med en ganske alm. motor og uden at det ekstra lir...
Så havde man en lille lækker bil til MENNESKEPENGE...

*snøft*

--
Venlig hilsen

Nick
- - -

Fra : MaRk

Dato : 27-09-02 18:36

Yup, overvejer den også lidt.
Jeg vil dog bare gerne have lidt farver på skærmen, men så ryger prisen jo
også der opad.

Gad vide hvad den kommer til at koste?
Hvad synes du er en rimelig pris?
Jeg synes omkring 1700,- u. binding.

MaRk

Fra : Nick

Dato : 27-09-02 23:12

> Jeg vil dog bare gerne have lidt farver på skærmen, men så ryger prisen jo
> også der opad.

Nej, der skal ikke farver på drengen, for med de farveskærme der er på
markedet i øjeblikket, falder driftstiden på batteriet, og farverne er helt
ligegyldige i en telefon. Læg mærke til hvad jeg skrev: Laaang driftstid,
lille og let. INGEN GPRS, INGEN WAP, INGEN UMTS, INGEN GPS-TRACKER, INGEN
KALENDER, INGEN INFRARØD, ikke noget som helst li'r.

> Gad vide hvad den kommer til at koste?
> Hvad synes du er en rimelig pris?
> Jeg synes omkring 1700,- u. binding.

Jeg vil tro den ender under 1000,- ret hurtigt (m/binding) og så kommer den
sikkert som 2 slags m/binding: 1 med alm. tilskud på ca. 400,- (altså
tilskudet) og 1 hvor der står Orange på - og så koster den vel 800,- eller
deromkirng.

Men det bliver spændende at se...

--
Venlig hilsen

Nick
- - -

Fra : Dennis Lange

Dato : 27-09-02 23:24

Nick wrote:
> [...]
>
> Og det er sådan set hvad den skal kunne, selvf. udover de alm. ting
> som vibrator, vækkeur, vise tabte opkald (ta' dén, Motorola!) m.m.

Har du overvejet Alcatel 511? Eneste lir den har er polyfoniske ringetoner -
men det skulle da være til at abstrahere fra...

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...