Langsom onlineredigering ?
Fra : Hans Otto

Dato : 25-09-02 21:20

Hej folks

Er det altid ekstremt langsomt at åbne websitet direkte i FP. Det tager
20-30 sek bare at klikke op og ned i folderne. Har det noget med
webhotellet Enavn at gøre, og i givet fald - hvilket webhotel kan så levere
et hurtig adgang med FP ?

Hygge

Fra : Ulrik Friis

Dato : 25-09-02 22:56

"Hans Otto" <hansotto@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 20-30 sek bare at klikke op og ned i folderne. Har det noget med
> webhotellet Enavn at gøre, og i givet fald - hvilket webhotel kan så

Der er mange faktorer der spiller ind: Din PC, din forbindelse til
Internettet osv. Hvis du har en 486 baseret PC vil det tage sin tid. Hvis du
har et 28.8 modem vil det også tage sin tid. Du giver os jo ikke meget at gå
efter. Hvis du vil have noget at vide om webhotellet Enavn så fut
news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel - de bestiller ikke andet end at
diskutere den slags.

mvh
Ulrik

Fra : Hans Otto

Dato : 25-09-02 23:20

"Ulrik Friis" <ufj(slet)@get2net.dk> wrote in

> Der er mange faktorer der spiller ind:

Linie 1 Mbit ADSL
PC XP2100

Jeg ser ved netmonitor og CPU proces at mit system hurtigt bliver klar, men
afventer webhotellet.

Har nogen her i observeret at der kan arbejdes online i rimeligt tempo
svarende til hastigheden på en 386/33 ?

Fra : Ulrik Friis

Dato : 26-09-02 14:02

> [...]
men
> afventer webhotellet.
>
> Har nogen her i observeret at der kan arbejdes online i rimeligt tempo

Ingen problemer hos mig med dsl 512/512. Men jeg mærkede tydelig forskel fra
en TDC NetExpress 512/128 til en TDC Proaccess 5125/512. Men arbejdstempoet
afspejles af at man kører http.

mvh
Ulrik