Vedr. at sende til nyhedsserver
Fra : Klostervej

Dato : 25-09-02 20:58

Jeg har brugt news.get2net.dk og sunsite.dk til at finde nogle
nyhedsgrupper, jeg vil abonnere på. Mit problem er, at jeg ikke kan få lov
til at sende indlæg til dk.edb.videoredigering under sunsite.dk - kan du
hjælpe mig, så det kan lade sig gøre.

Hilsen Dorthe

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 25-09-02 21:05

Klostervej wrote:

> [...]
> lov til at sende indlæg til dk.edb.videoredigering under sunsite.dk -
> kan du hjælpe mig, så det kan lade sig gøre.

Du skal have et brugernavn og kodeord for at kunne poste til sunsite.dk
Det er gratis og du får det ved blot at sende en tom email til
news-signup@sunsite.dk som så sender det til dig.

Morten Brynjolf

Fra : Klostervej

Dato : 25-09-02 21:11

Tusind tak - det prøver jeg lige - så håber jeg, det virker.
mvh Dorthe

Fra : Klostervej

Dato : 25-09-02 21:31

Nu har jeg fået brugernavn og adgangskode, og sat kontoen op, men det virker
ikke helt efter hensigten.
Den popper op og spørger efter brugernavn og adgangskode.
Brugernavn er godt nok udfyldt og det er pasword også med de 6 stjerner, og
jeg trykker ok, men den popper bare op igen???
Jeg er da nok på rette spor, men har du en ide om, hvad der er galt?
Hilsen Dorthe

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 25-09-02 22:06

Klostervej wrote:

> [...]
> stjerner, og jeg trykker ok, men den popper bare op igen???
> Jeg er da nok på rette spor, men har du en ide om, hvad der er galt?

For at Outlook skal gemme/huske dit password skal du sætte et flueben der
hvor du skriver det ind.

Check evt. om du har slået CapsLock til.

Morten Brynjolf

Fra : Klostervej

Dato : 26-09-02 07:43

ØV - det virker ikke. Jeg har endda prøvet at skrive news.cis.dfn.dk istedet
for "de" til sidst, men lige lidt hjalp det.
Kontoen var konfiureret i forvejen, jeg har bare ikke skrevet derind. Så
prøvede jeg at konfigurere helt på ny. Heller intet resultat.

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 26-09-02 09:14

"Klostervej" <dorthe2107@hotmail.com> wrote in

> [...]
> Kontoen var konfiureret i forvejen, jeg har bare ikke skrevet derind.
> Så prøvede jeg at konfigurere helt på ny. Heller intet resultat.

Serveren skal hedde sunsite.dk

Morten Brynjolf

Fra : Klostervej

Dato : 26-09-02 17:12

TUSIND TAK - det var bare lige det, der manglede - SUPER med så god hjælp...

Hilsen fra Dorthe