Scat Veninde
Fra : Henrik Vincent Damga~

Dato : 25-09-02 20:20

Hej allesammen.

Jeg er en 23 årig fyr, der i lang tid har gået og leget med tanken om
toiletsex!
Jeg har erfaring med urinsex, men ønsker at gå skridtet videre!
Derfor søger jeg en kvinde mellem 18 og 25 der enten kan indvie mig i den
slags sex, eller ligesom mig selv, er total uerfaren og ønsker en at prøve
det sammen med mig!

Du kan for min skyld godt kun være interesseret i at sidde "ovenpå"!
Du må også godt have udseendet med dig, men intet krav!

Fra : Hariprasadh

Dato : 25-09-02 20:31

"Henrik Vincent Damgaard" <Vincent@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du kan for min skyld godt kun være interesseret i at sidde "ovenpå"!
> Du må også godt have udseendet med dig, men intet krav!

Øh, dette er altså ikke et dating-site. Prøv Scor.dk!

--
"Når jeg ser et indlæg fra en netbetjent, lader jeg min Magnum

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-09-02 21:19

Wed, 25 Sep 2002 21:31:22 +0200, skrev "Hariprasadh"
<tanenbaum@tiscali.dk>:

>Øh, dette er altså ikke et dating-site. Prøv Scor.dk!

dk.snak.seksualitet har to faste vejledere, hvor jeg er den ene,
så undlad venligst at vejled og hvis du endelig vil, så gør det
på en ordentlig måde.

Herunder at henvise til den korrekte gruppe og
http://www.usenet.dk

Andre bør kun vejlede, hvis Henning eller jeg ikke er på banen
indenfor et døgns tid.
Dette er for at undgå unødig støj ved at flere vejleder.

Fut: news:dk.admin.netikette

Fra : Hariprasadh

Dato : 25-09-02 23:12

> [...]
> indenfor et døgns tid.
> Dette er for at undgå unødig støj ved at flere vejleder.

Klapper hælene sammen og siger: "javel, hr.netbetjent"!!!!!

--
"Når jeg ser et indlæg fra en netbetjent, lader jeg min Magnum

Fra : Henning

Dato : 26-09-02 03:57

Hariprasadh wrote:

> Klapper hælene sammen og siger: "javel, hr.netbetjent"!!!!!

Det var bare en venlig henstilling.

MVH
Henning

fut. news:dk.admin.netikette

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-09-02 21:20

Wed, 25 Sep 2002 21:19:41 +0200, skrev "Henrik Vincent Damgaard"
<Vincent@adslhome.dk>:

>Jeg er en 23 årig fyr, der i lang tid har gået og leget med tanken om
>toiletsex!

dk.snak.seksualitet er ikke beregnet til kontaktindlæg, den er
beregnet til debat, til dette foremål findes gruppen

Du kan læse gruppens fundats på
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.

Fut: Follow up to/opfølgning til