Elvis igen igen
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-02 19:38

Ja så er der igen gang i den glade synge-med-musik.

Der er nu Tv-reklamer for en cd med Elvis nr. 1-hits

Hilsen Åge

PS: haha - det går godt for populærmusikken

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 25-09-02 19:48

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> Ja så er der igen gang i den glade synge-med-musik.
>
> Der er nu Tv-reklamer for en cd med Elvis nr. 1-hits
>
> Hilsen Åge
> PS: haha - det går godt for populærmusikken

Det indlæg tangerer altså næsten et opslag! Det hører ikke hjemme her i
gruppen.... IMHO!

--
Lars B. Jensen
http://www.zulfo.dk http://www.sheewaklub.dk

Fra : Brian K

Dato : 25-09-02 22:02

> PS: haha - det går godt for populærmusikken

Hej

hvor mange opsamlinger er det nu liiiiiiiige vikingerne har lavet ? (11 - 12
stykker ?)
Og det er jo ikke ligefrem vikingerne man kan kalde KING OF ROCK N ROLL

(som dog også syntes at der snart syntes der er kogt nok suppe på elvis)

mvh
brian

Fra : kunstner5.tk

Dato : 26-09-02 08:40

> Ja så er der igen gang i den glade synge-med-musik.
>
> Der er nu Tv-reklamer for en cd med Elvis nr. 1-hits
>
> Hilsen Åge
>
> PS: haha - det går godt for populærmusikken

Da Elvis kom frem var han en skidt knægt, og hans "rock'n'roll" var i manges
øjne knapt musik.

Da Jazzen kom frem mødte den ligeledes stor modstand, og den var endda
direkte forbudt mange steder.

Det er svært at se hvem der har ret. Vi tror idag selv, at vi alle kender
sandheden, men jeg tror jeg er nået til den konklusion at man bare må høre
det musik, der virker for en selv. Det musik du kalder tæppebanker-musik er
der hver dag millioner af lyttere verden over der får oplevelser med - store
som små...

Lad nu være med at gøre dig til nogen profet Åge - historien gør dig uret.
Begynd at bruge tid på noget mere fornuftigt end at skrive alle disse
meningsløse indlæg.

Hilsen
Claus Jungersen
--- www.kunstner5.tk ---
--- www.electraum.com ---

Fra : Skrækkelige Olfert

Dato : 26-09-02 22:27

In article <3d920399$0$18118$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> wrote:

> PS: haha - det går godt for populærmusikken

Det går altid godt for populærmusikken - det er så bare ikke altid den samme slags musik der er populær.

Hilsen Olfert