OT: Hjælp
Fra : Moe

Dato : 25-09-02 19:30

Hej

Først vil jeg lige undskylde til dem som ikke mener en sådan efterlysning
hører hjemme i NG, men jeg er efterhånden desperat.

Min bil blev forrige torsdag stjålet fra en parkeringsplads i Vejle, men
efter en ca. 50 km køretur på Mc'en rundt i indre by fandt jeg den selv
fredag formiddag. Status: Ødelagt dørlås og tænding af nogle narkomaner der
brugte den til et indbrud. Afsted og få lavet dørlåsen og få ny tænding
bestilt. Fandeme så om den ikke bliver stjålet igen torsdagen efter fra
selvsamme parkeringsplads (dagen før jeg skulle hente den nyanskaffede
ratlås). Så ud igen på Mc'en og gennemsøge Vejle by - men denne gang var jeg
ikke så heldig og bilen er stadig væk. Men så i dag blev jeg ringet op fra
Shell i Hårby (ved Snave på Vestfyn ). "Har du lige tanket her hos os?"
blev jeg spurgt.... øhhh nej min bil er stjålet. Politiet havde bare givet
tanken mit navn og nummer uden at oplyse bilen var stjålet. Jeg ringede så
til Assens politi, som lød ret ligeglade og sagde de da nok skulle kontakte
mig hvis de stødte på noget!

Men når alt kommer til alt har jeg en lille bøn til NG's læsere: Ser i en
metal grøn Mitsubishi Galant GLSi fra '92 med registreringsnr. UR 40 163
(sidst set på Fyn)må I meget gerne kontakte politiet eller hvis den er smidt
et sted maile til undertegnede. Jeg kunne jo godt frygte en nytanket stjålet
bil enten skulle bruges til noget (den kunne tage voldsomt skade af) eller
var på vej væk fra landet.

På forhånd tak.

Martin (som efterhånden tager det lidt personligt!)
Mitsubishi Galant (uden kasko)
Yamaha Dragstar (som jeg gerne snart vil køre uden at skulle gennemsøge
parkeringspladser)