Findes der en ?
Fra : Los Lobotomys

Dato : 25-09-02 18:13

Hej
Jeg har set et lille billed af en Ducati som ligner en knallert 45 eller en
scooter. Der står 48 på kåben på fronten og den er klassisk ducati rød.
Findes sådan en fætter hvad koster den og hvor kan den evt handles

Mvh René Hansen

Fra : Kim Larsen

Dato : 25-09-02 18:21

"Los Lobotomys" <_lukather@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> scooter. Der står 48 på kåben på fronten og den er klassisk ducati rød.
> Findes sådan en fætter hvad koster den og hvor kan den evt handles

Du kan kigge lidt tilbage i gruppen her, så finder du en tråd med samme
emne.

From: "Kim Larsen"
Newsgroups: dk.fritid.knallert
Subject: Ducati
Date: Wed, 18 Sep 2002 20:56:29 +0200

Kim Larsen

Fra : H;P

Dato : 25-09-02 22:32

hejsa´

Jeg er _lidt_ meget overbevist om at der er tale om en gut der kan "klippe
&klister" som den gode Jørgen Klevin ku`.
Der er visse detaljer i billedet af scooteren der er deforme, ikke ret meget
men nok til at man burde kunne se at der er tale om en redigering af et
billede af en Duc´ 948 *savle*, men det er f''''' en flot stykke scot´ .

Hilsen

H;P <Smider lige en post i dk.binær.motor head= Duc´eller hva´>

--
http://Falken.farmands.Dk <A Ha....Nyt Domæne >
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310 >Add me on MSN messenger