Nordmænd...
Fra : Thomas Makro

Dato : 25-09-02 17:32

Kom i dag kørende på motorvejen i "kvikt tempo" (til en afveksling
, da jeg fik øje på en norsk chopper der holdt i nødsporet. Som den
ufatteligt flinke fyr jeg er bremsede jeg kraftigt, og kom da
heller ikke ret mange meter forbi ham, før Vifferen holdt stille.
Gik hen til manden og spurgte om han var gået i stå. Han svarede "Nej
nej, jeg hviler bare". På motorvejen?! I nødsporet?! Jeg var
overrasket! Nå ja, men så var der jo kun tilbage at ønske ham fortsat
god pause, og så kørte jeg.

Ak, de nordmænd...

PS Godt det var mig og ikke Reno der kom forbi

--
M.v.h. Thomas Makro
Honda VFR 750 F

Fra : Bjørn S

Dato : 25-09-02 18:22

"Thomas Makro" <makro@cyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> god pause, og så kørte jeg.
>
> Ak, de nordmænd...
>
> PS Godt det var mig og ikke Reno der kom forbi

Ja, vi er nogle værre nogen
Husk på at vi ikke er vandt til den slags veje der nordpå.....
Men ja, at opholde sig i nødsporet er skummelt, selv om det er nød, men man
ser det tit med uanede udenlandske trafikanter som kigger kort, typisk lige
efter en afkørsel.

/Bjørn - ved at være konvertert

Fra : Bjørn S

Dato : 25-09-02 18:26

"Bjørn S" <bjosko@ReMoVeyahoo.com> skrev i en meddelelse
> men man
> ser det tit med uanede udenlandske trafikanter som kigger kort, typisk
lige
> efter en afkørsel.

Men forøvrig også en hel danske vognmænd, især de mindre varebiler, hvor
nogen holder tissepause, og jeg ser også politiet stopper ved dem og
fortæller dem et eller andet.

Men hvordan definerer man nød :-? - jaja, ved det godt )

/Bjørn

Fra : Mich@el

Dato : 26-09-02 20:17

Hej Thomas.

Thomas Makro skriver:

> [...]
> nej, jeg hviler bare". På motorvejen?! I nødsporet?! Jeg var
> overrasket! Nå ja, men så var der jo kun tilbage at ønske ham fortsat

Jaa, okay..

Jeg skal nu for tredie gang i år et smut til Norge på min MC, og jeg har
kun gode erfaringer med vored broderfolk oppe nordfra. (hvis man lige ser
bort fra deres ølpriser)

I mit næste liv vil jeg være nordmand, med alle de lækre lakseelve og
deres endnu bedre MC-ruter.

Norway Rules...

--

Med tilbagelænet hilsen.........