2003 motorcykler fra München messen
Fra : Jakob D

Dato : 25-09-02 17:19

Jeg har oploadet forskellige nye 2003 cykler til de nysgerrige på
dk.binaer.motor.

De fleste skulle være i handlen, lige på nær kawasaki`s gp-racer + Bmw`s 2
projekt bikes.

Mvh Jakob

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 25-09-02 17:34

"Jakob D" <dsl37505@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dk.binaer.motor.
>
> De fleste skulle være i handlen, lige på nær kawasaki`s gp-racer + Bmw`s

Kanon!

--
Venlig hilsen Rune (bandit600R)
http://bandit600.netfirms.com

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-09-02 19:38

"Jakob D" <dsl37505@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> dk.binaer.motor.
>
> De fleste skulle være i handlen, lige på nær kawasaki`s gp-racer + Bmw`s

Hej Jacob.

De er rigtig søde, de ligner næsten *rigtige* motorcykler! *GGG* (j/k)

MvH Aragorn_dk

Fra : Jakob D

Dato : 25-09-02 22:16

> Hej Jacob.
>
> De er rigtig søde, de ligner næsten *rigtige* motorcykler! *GGG* (j/k)
>
> MvH Aragorn_dk

Æhhh What?
Hvad er det lige du mener min ven?

JD

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-09-02 22:16

> Æhhh What?
> Hvad er det lige du mener min ven?
>
> JD

Hej der, jeg driller bare lidt - det er jo ikke BMW mc'er der bliver vist
der...

MvH Aragorn_dk

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 27-09-02 21:55

> Hej der, jeg driller bare lidt - det er jo ikke BMW mc'er der bliver vist
> der...
>
> MvH Aragorn_dk

??? Halvdelen af dem er da BMW'er...

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-10-02 09:43

*pandeklasker & banker hovedet ned i keyboardet* Det er det jo
osse.....*GGG*

Aragorn_dk

Fra : Christian Knudsen

Dato : 27-09-02 21:28

> Jeg har oploadet forskellige nye 2003 cykler til de nysgerrige på
> dk.binaer.motor.

Æhhh - jeg kan altså ikke rigtig finde dem.... er det mig der har sat noget
forkert op eller hvad??