hjælp til udluftning af aprilia area 51
Fra : kim og Anita

Dato : 25-09-02 17:28

jeg var så uheldig at løfte den ned af foden med skivebremselåsen låst så
den kom til at løsen bremseslangen med det resultat at der kom luft i
systemet hvor dan får jeg det helt ud !!!!!!!!!!!!!!!!!
mvh kim

Fra : Allan Riise

Dato : 25-09-02 17:45

kim og Anita wrote:
> [...]
> låst så den kom til at løsen bremseslangen med det resultat at der
> kom luft i systemet hvor dan får jeg det helt ud !!!!!!!!!!!!!!!!!
Hold bremsen en anelse inde, åben luftskruen tryk bremsen i bund og _hold
den inde_ skru lufskruen til igen. Bliv ved til der ikke er mere luft i
systemet, men husk det er vigtigt ikke at slippe bremsen når luftskruen er
åben. Kan henvise til en glimrende side hvor de ved ALT om scootere
knallerter.
www.mopedgallery.com

Venligst ...
--