Sammenhængen mellem knap i HTML og klik i ~
Fra : Zwam

Dato : 25-09-02 17:52

Hey!

Går udfra det er det rigtige sted jeg spørger, så er der nogen der kan
forklare mig hvad sammenhængen mellem en klikprocedure i VBS og en knap i
HTML er??

Vil være lidt glad hvis der er nogen der kan forklare det lidt grundigt for
skal nemlig forklare det for min datalogi klasse i morgen

På forhånd tak

regards
David

Fra : Niels Andersen

Dato : 25-09-02 18:10

Zwam wrote in <3d91e8b8$0$70237$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> Går udfra det er det rigtige sted jeg spørger, så er der nogen der kan
> forklare mig hvad sammenhængen mellem en klikprocedure i VBS og en knap i
> HTML er??

Øhm... Man klikker, og der sker noget? Mere sammenhæng er der vist ikke.

> Vil være lidt glad hvis der er nogen der kan forklare det lidt grundigt
> for skal nemlig forklare det for min datalogi klasse i morgen

Grundig forklaring kræver et grundigt spørgsmål.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Zwam

Dato : 25-09-02 18:54

Ja, men problemet er at det er det eneste spørgsmål jeg har fået udleveret,
så...!

Håber i kan hjælpe mig alligevel

Hilsen David

Fra : Niels Andersen

Dato : 25-09-02 20:01

Zwam wrote in <3d91f743$0$69064$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> Ja, men problemet er at det er det eneste spørgsmål jeg har fået
> udleveret, så...!

Jeg har nu tænkt mig grundigt om, men jeg synes ikke rigtigt jeg kan uddybe
det. Du må enten slå[1] din lærer for at stille dårlige spørgsmål, eller
dig selv for ikke at forklare konteksten.

[1] Jeg mener selvfølgelig verbalt.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Zwam

Dato : 25-09-02 20:22

Ja, jeg tror jeg vælger at slå min lære

Men tror jeg selv har forstået spørgsmålet nogenlunde... Så tak for hjælpen