Ny hjemmeside.. :o)
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-09-02 16:32

Hejsa allesammen.

Så har min version af MC-Revyen og alt det andet løse mc-stof holdt
flyttedag fra <http://www.furnituretiger.dk> til <http://www.bmwmc.dk>.

Brøl op hvis der er noget der ikke virker som det skal, eller I har forslag
til forbedringer og sådan noget.

Hej fra

Aragorn_dk

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 25-09-02 17:26

Det fungerer bare SKØNT!

--
Venlig hilsen Rune (bandit600R)
http://bandit600.netfirms.com

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-09-02 17:50

"Rune (Bandit600R)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dkBandit600R> wrote in message
> Det fungerer bare SKØNT!
>
> --
> Venlig hilsen Rune (bandit600R)
> http://bandit600.netfirms.com

Harj Rune.

Altså tak - det er godt at høre.

Venlig hilsen

Aragorn_dk

Fra : Jan Jensen

Dato : 25-09-02 18:25

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa allesammen.
>
> Så har min version af MC-Revyen og alt det andet løse mc-stof holdt

Flot arbejde! Specielt sektionen om MC-Revyen (jeg er ikke faldet over dette
før) gør at jeg må overveje at købe en BMW som tak næste gang!

Jan

Fra : OK

Dato : 25-09-02 19:01

Det er rart nogle opretter hjemmesider om mc, og jeg er altid interesseret.
Den arbejder dog alt for langsomt.............

Ole
ADSL

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-09-02 19:33

"OK" <ole_k@post10.tele.dk> wrote in message
> Det er rart nogle opretter hjemmesider om mc, og jeg er altid
interesseret.
> Den arbejder dog alt for langsomt.............
>
> Ole
> ADSL

Hej Ole.

Tak for dit input, det er altid velkomment - nu har jeg rettet lidt til på
siden, så hvis du har flere gode forslag er jeg absolut åben over for dem -
siden burde nu loade lidt hurtigere. Du *kan* jo osse have ramt uheldigt og
besøgt siden da der var mange på på een gang.

Venlig hilsen Aragorn_dk

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 25-09-02 20:22

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse news:3d91d803$0$70290$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Brøl op hvis der er noget der ikke virker som det skal, eller I har forslag

Bar iården med det der MC-Revy
Hastigheden er også fin.

Bemærker dog at linket til: BMW Cruiser Klub DK, for IE til at flippe helt ud, samt at man ikke kan komme tilbage fra BMW MC Klub
DK. Linket til Malerklemmen lukker op i dit eget frameset, det bør man nok la´vær med, nogen vil også brokke sig over det.
Mere kiggede jeg ikke lige på.

--
Mvh - Arne Lorenzen
mctws98 No.36 - fzs600

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-09-02 20:33

-snip-

> [...]
> DK. Linket til Malerklemmen lukker op i dit eget frameset, det bør man nok
la´vær med, nogen vil også brokke sig over det.

Harj Arne.

Tak for inputtet, jeg kigger på det.

MvH Aragorn_dk

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 25-09-02 20:41

> [...]
> DK. Linket til Malerklemmen lukker op i dit eget frameset, det bør man nok
la´vær med, nogen vil også brokke sig over det.

Hehe, jeg bemærkede på malerklemmens hjemmeside:
Naturens ro og stilhed er nærværende, når du befinder dig på malerklemmen.
Hmm det må da være når IC3 toget ikke kommer bulrende

MVH Rune

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-09-02 23:06

-klip-

> [...]
> DK. Linket til Malerklemmen lukker op i dit eget frameset, det bør man nok
la´vær med, nogen vil også brokke sig over det.

Hejsa Arne.

Så skulle alle links åbne i et friskt vindue på siden.
BMW Cruiser Club virker helt fint her...
Tak for dit input, det er rart at få hjælp til at rette til.

Venlig hilsen Aragorn_dk

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-09-02 15:45

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse news:3d938573$0$70305$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

snip

> Hejsa Arne.
> Så skulle alle links åbne i et friskt vindue på siden.
> BMW Cruiser Club virker helt fint her...
> Tak for dit input, det er rart at få hjælp til at rette til.

Altid til tjeneste, har selv haft gavn af andres kritik.
Er det kun min browser der flipper, når jeg følger: http://www.bmwcruiser.dk/ ?
Hvis du vil haét kan du få en kopi af cdérne med revyen, så du kan bli´komplet, fint initiativ at lægge dem ud, gad vide om du
egentlig kan komme i klemme på det? (copyright og såén)

--
Mvh - Arne Lorenzen
www.senior98.dk /

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-09-02 21:20

"Arne Lorenzen" <alonospam@esenet.dk> wrote in message
> [...]
bli´komplet, fint initiativ at lægge dem ud, gad vide om du
> egentlig kan komme i klemme på det? (copyright og såén)

Hej Arne.

*Hvis* jeg kommer i klemme pga. MC-Revyen vil siderne blive fjernet
hurtigere end en Münch Mammut 2000 kan nå fra 0 til 100!

MvH Aragorn_dk

Fra : BoS

Dato : 25-09-02 21:06

> og sådan noget...

Så sent som idag var jeg lige ind og savle på mc-revyen. Det virkede
perfekt!!!
mvh Bo

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-09-02 21:13

"BoS" <elskak@hotmail.com> wrote in message news:amt4uv$6hc$1@sunsite.dk...

> Så sent som idag var jeg lige ind og savle på mc-revyen. Det virkede
> perfekt!!!
> mvh Bo

hej Bo.

Godt at høre da!

MvH Aragorn_dk

Fra : Richard Pade

Dato : 25-09-02 21:29

Aragorn Elessar wrote:
> Så har min version af MC-Revyen og alt det andet løse mc-stof holdt
> flyttedag fra <http://www.furnituretiger.dk> til <http://www.bmwmc.dk>.

Godt ini'tiv, Aragorn - men MC-revyen virker ikke - den siger "The
parameter is incorrect.", når jeg klikker på et vilkårligt link til en
cykel - bruger NC 4.79. Har du taget siderne med MC-revyen ned i aften?

Richard

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-09-02 22:18

> [...]
> parameter is incorrect.", når jeg klikker på et vilkårligt link til en
> cykel - bruger NC 4.79. Har du taget siderne med MC-revyen ned i aften?

Hej Richard.

Nej jeg har ikke fjernet siderne - gad vide hvad dælen den side egentlig
foretager sig når jeg ser den anden vej??? Jeg kigger på det.

MvH Aragorn_dk

Fra : Pede L@rsen

Dato : 25-09-02 22:21

Flot side :) godt at se Mc-revyen på en hjemmeside :)
Jeg er også ved at lave lidt MC på min side he he
men den er ikke så omfattene som din :( men der vil komme lidt om hvad jeg
rder med i garagen os lidt om min susuki dr350 og klart nogle flere gode MC
links
Dit kommer også på min side hvis det er iorden med dig ?

Hilsen Pede Larsen...................(Næstved)
.........En 2-takter har 2-takter for lidt..........
....................Suzuki DR350S....................
.................. www.pedelarsen.dk ................

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-09-02 22:23

"Pede L@rsen" <pede@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> ........En 2-takter har 2-takter for lidt..........
> ...................Suzuki DR350S....................

Hejsa Pede.

Jeg glæder mig til at se mere til mc på din side - der er jo en del i
forvejen kan jeg se, men hjemmesider bliver man sgu aldrig færdige med da!
*GGG*
Hvis du har lyst til at vappe et link til min side på din side vil jeg da
kuns blive glad - jeg tror sørme du har reddet dig et link på min side!

MvH Aragorn_dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-09-02 22:24

> [...]
> Hvis du har lyst til at vappe et link til min side på din side vil jeg da
> kuns blive glad - jeg tror sørme du har reddet dig et link på min side!

....og tak for rosen da!

MvH Aragorn_dk

Fra : Pede L@rsen

Dato : 26-09-02 11:51

Jammen så må jeg jo hellere se at få opdateret min side :)
MVH

Fra : SLP/JM

Dato : 26-09-02 07:09
Fra : Denise

Dato : 26-09-02 07:20

> [...]
> flyttedag fra <http://www.furnituretiger.dk> til <http://www.bmwmc.dk>.
>
> Brøl op hvis der er noget der ikke virker som det skal, eller I har

Hej
Var lige inde og kigge på mislingerne - selvfølgelig. Hvor er der bare mange
utroligt dejlige billeder. Der er dog et billede, der hvis man klikker på
det viser en Ducati, hihi. Billedet er 054.jpg.
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002

Fra : Grunnet

Dato : 26-09-02 17:27

Flot site - mange gode MC-billeder.

Dejligt at kunne finde MC-Revyen på nettet (så bliver jeg fri for altid at
lede efter CD'en), men jeg syntes der mangler noget under årgangene 1983 og
1984.
1983 stopper ved Kawazaki og 1984 stopper ved Honda, der er da både Moto
Guzzi, MZ, Suzuki, Yamaha m.fl. på den udgave jeg har på CD'en.

Hilsen Steen

GL500 SilverWing '84
steen.grunnet@(slet-dette)mail.dk
http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (Intet om MC)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-09-02 18:31

"Grunnet" <steen.grunnet@(slet-dette)mail.dk> wrote in message
> [...]
> 1983 stopper ved Kawazaki og 1984 stopper ved Honda, der er da både Moto
> Guzzi, MZ, Suzuki, Yamaha m.fl. på den udgave jeg har på CD'en.

Hej Steen.

Tak for tippet, det skal jeg da lige have kigget på.

MvH Aragorn_dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-09-02 18:55

> og

> Hej Steen.
>
> Tak for tippet, det skal jeg da lige have kigget på.
>
> MvH Aragorn_dk

Hej igen Steen.

Jeg har ledt lidt rundt hist og pist og ligger desværre ikke inde med de
omtalte billeder, men jeg vil da så lige skrive på siden at listen ikke er
komplet, mere så folk ved det når de er inde og kigge...men tak for'ed da.

MvH

Aragorn_dk