Hvad kan dette trække??
Fra : Martin Nielsen

Dato : 25-09-02 15:44

Aloha.

Jeg ahr stykket mig en server sammen som ksal bruges til CS.

AMD XP1800+
Asus A7V266-E
2*256 PC2100 Crucial
20 GB IBM 5400 RPM (Bliver udskiftet når øko. er til det)

Hvad vil i mene at sådan et maskineri vil kunne klare af spille på et LAN?
Og det skal kunne være under alle OS forhold. Da min plan er noget linux.
Men WIn er osse i farvandet.

--
-Martin
grammo@puttemus.dk

Fra : ///JJ

Dato : 25-09-02 16:47

"Martin Nielsen" <grammo@puttemus.dk> wrote in message
> Jeg ahr stykket mig en server sammen som ksal bruges til CS.
> Hvad vil i mene at sådan et maskineri vil kunne klare af spille på et LAN?

Står der ikke noget om det i filerne til CS-server?

Ahh - nu blev jeg nysgerrig og søgte lidt selv - så vær'sgo:

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=counter+strike+server+file
http://server.counter-strike.net/
http://server.counter-strike.net/cgi-bin/ib4/ikonboard.cgi
http://server.counter-strike.net/howto.html#require

///JJ

Fra : Rasmus Ladekjaer Ped~

Dato : 02-10-02 15:54

> Aloha.

Daw daw.

> [...]

> Og det skal kunne være under alle OS forhold. Da min plan er noget linux.

Fra mit syns punkt vil jeg mene det er en fordel med linux.
Det er jo gratis, og meget stabilt.
Privat Computer nr. 1 2002 indeholder en artikkel og opsætning
af CS-server i linux.

--
mvh Rasmus