T65 usb-sync..
Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 25-09-02 15:24

Hej

Jeg har købt et USB datakabel (T-Hansen's), så jeg kan sync'e min Outlook
med telefonen, men jeg kan ikke få det til at virke!

Jeg har sat kablet i telefonen, den anden ende i computeren. Installeret
driveren når den har fundet den nye hardware. Prøvet med både det
medfølgende software og med Ericssons eget. Men vil det virke? Næh. Det hele
ser ud til at være installeret rigtigt, men den kan ikke finde min telefon.
Jeg har prøvet det på både min stationære og min bærbare uden held.

Er der nogen der måske kan forklare mig hvad jeg gør galt? Skal det
installeres i en bestemt rækkefølge? Skal der sættes noget op på telefonen?

Jeg kører WinXP Pro, telefonen er en T65 og kablet er som sagt et USB.

Mvh Kim

Fra : Kim

Dato : 26-09-02 20:34

Jeg har samme konfiguration, men ingen problemer.
Kunne det være en "fejl-40" )
Spøg til side...Hér kører det fint.
Der skal ikke sættes noget op på tlf, og den skal lade så snart du sætter
kablet i.
Prøv evt. med en anden USB-port.
Du kan hente opdateret software på:
http://www.matweb-01.com/English/en-home.htm

Mvh, (osse) Kim

Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 26-09-02 20:43

> Du kan hente opdateret software på:
> http://www.matweb-01.com/English/en-home.htm

Tak!

Nu prøver jeg lige softwaren, så må vi se hvordan det går.

Har du prøvet med softwaren fra sonyericsson.com?

Kim

Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 26-09-02 20:58

"Kim Søvsø Pedersen" <kim@REMOVEkimpedersen.dk> wrote in message

> Tak!
>
> Nu prøver jeg lige softwaren, så må vi se hvordan det går.

.... og det virker stadigvæk ikke.. Telefonen lader fint når usb-stikket er
i, så det er næppe porten der er defekt. Det må næsten være noget
softwaremæssigt, men hvad ved jeg desværre ikke..

Nogen bud?

Kim

Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 26-09-02 21:29

> [...]
> i, så det er næppe porten der er defekt. Det må næsten være noget
> softwaremæssigt, men hvad ved jeg desværre ikke..

Nu har jeg lige prøvet på min bærbare også - også uden held.. Programmet
står bare med "Trying to connect to the handset..."

Møg.

Kim

Fra : rkl

Dato : 27-09-02 23:59

Hej Kim
Softwaren som kom med kablet emulere en "com4 port" Det betyder at du må
have com4 porten ledig. Det kan du gøre ved at ændre comport-pladserne under
egenskaber for Denne Computer - Hardware - Enhedshåndtering - ComPorte. I
øvrigt vil jeg anbefale dig at bruge softwaren fra sonyericssons hjemmeside!
Det er lang bedre programmer i mine øjne.
Med programemt Phone-Settings kan du selv vælge hvilken comport telefonen er
tilsluttet.
Det gør du under instillinger når programmet starter. Under instillinger er
også en menu som hedder installation - her trykker du på knappen
"Communication Troubleshooter" men brug kun den hvis det ellers ikke virker.

Håber du finder ud af det....

Mvh Rasmus

Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 30-09-02 22:03

"rkl" <sletquxuz@hotmail.comslet> wrote in message
> [...]
> Det er lang bedre programmer i mine øjne.
> Med programemt Phone-Settings kan du selv vælge hvilken comport telefonen

Det virkede ca. 2 minutter for lidt siden, men nu virker det ikke mere.. :(

Knappen virker ikke?

Kim

Fra : Per F Andersen

Dato : 13-10-02 13:35

"Kim Søvsø Pedersen" <kim@REMOVEkimpedersen.dk> skrev i en meddelelse
> virker.
>
> Knappen virker ikke?
>
> Kim

Jeg har præcis de samme problemer som dig, og har skrevet indlæg idag 13.10,
så hvis du har fundet en løsning vil jeg meget gerne hgøre om det!

mvh Per

Fra : Bjørn Grønbæk

Dato : 21-10-02 16:29

"Per F Andersen" <perfa@tisctali.dk> wrote in

> [...]
>
> Jeg har præcis de samme problemer som dig, og har skrevet indlæg idag
> 13.10, så hvis du har fundet en løsning vil jeg meget gerne hgøre om

Ditto her.... hverken troubleshoot knappen eller selve forbindelsen
virker. Jeg har haft forbindelse en gang, men nu kan jeg ikke mere.
Hverken på Win98 eller XP. Og Hvis kablet sidder i og opladeren sættes
til lader telefonen fint op. Der er altså forbindelse....

Bjørn Grønbæk
www.gronbaek.net