"Lapning" af sæde på Aprilia Area51?
Fra : Joergen Bech

Dato : 25-09-02 12:41

Min 3,5 år gamle Area51'er (15.000 km, vinterkørsel) er så småt ved at
få nogle sprækker i sædebetrækket, så der kommer fugt ind i
polstringen når det regner. Sprækkerne er til at overse p.t., men må
forventes at blive meget større i den kommende vinter med mindre jeg
gør noget ved det.

Der fås - så vidt jeg ved - ikke et løst stykke betræk til sædet på en
Area51 - og et nyt sæde koster ca. DKK 1300,-

Er der nogen her, der har et godt forslag til hvad man kan "lappe"
betrækket med? I yderste nødsfald kan jeg selvfølgelig bruge gaffatape
(hvis jeg da kan finde noget der nogenlunde matcher farven), men vil
først lige høre, om der var andre muligheder? Måske noget lappegrej
til luftmadrasser?

På forhånd tak!

/JB

Fra : CrEmEr

Dato : 25-09-02 14:21

Hos THansen kan du købeet betræk til en Area51
: http://www.thansen.dk/products.asp?c=91435888&n=342912012#xy

Fra : Joergen Bech

Dato : 25-09-02 14:33

Takker. DKK200 er da til at overkomme.