T65 - Vis mit nr.
Fra : Martin Heller

Dato : 25-09-02 12:46

Hvordan kan det være at når jeg går ind i Opkaldsinfo | Næste opkald
Så er de to menuer 1 Vis mit nr. og 2 Skjul mit nr. ikke aktive.

Hvis jeg i stedet går ind i opkaldslisten ved at trykke yes når jeg
er ude af menuerne kan jeg trykke på de blå knap og vælge
både vis mit nr og skjul mit nr. når jeg kalder op.

Hvorfor er der forskel på hvordan jeg kommer hen til funktionerne?
Er det en indstilling jeg har sat forkert eller hvad er der galt?

Fra : Martin Heller

Dato : 26-09-02 20:14

"Martin Heller" <mr_heller@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvorfor er der forskel på hvordan jeg kommer hen til funktionerne?
> Er det en indstilling jeg har sat forkert eller hvad er der galt?

Er der ingen, som kan svare på det? Fungerer det ligesådan
på jeres T65, eller er det min telefon, som er underlig?

Fra : Wormie

Dato : 27-09-02 07:14

> Er der ingen, som kan svare på det? Fungerer det ligesådan
> på jeres T65, eller er det min telefon, som er underlig?
Det fungerer ligesådan på min. Hvorfor må du ikke spørge om

mvh

David

Fra : Martin Heller

Dato : 27-09-02 20:12

"Wormie" <wormie_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det fungerer ligesådan på min. Hvorfor må du ikke spørge om

Nå. Det er da rart at vide at der så ikke er noget galt ned min tlf.
Hvorfor nogle funktioner kun er tilgængelige i særlige menuer og
ikke i andre må så stå hen i det uvisse.