Justering af bagkæde
Fra : Jens Arnfast

Dato : 25-09-02 10:22

Heps,

så kom tiden hvor kæden skal strammes op.. men.. den der låsepind som
sidder på akselbolten.. skal den udskiftes eller kan den genbruges?

--
-jens

XJ600'88 uden støttehjul og ringklokke

Fra : Morten Juel

Dato : 25-09-02 11:44

> så kom tiden hvor kæden skal strammes op.. men.. den der låsepind som
> sidder på akselbolten.. skal den udskiftes eller kan den genbruges?
jeg genbruger og isætter ny, når en af pindene knækker på den gamle !

Mvh
Morten

Fra : Per M. Pedersen

Dato : 25-09-02 12:01

"Morten Juel" <mp@mail1.OSTEPOPstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> jeg genbruger og isætter ny, når en af pindene knækker på den gamle !
>

> Mvh
> Morten

En hårnålesplit fjerner alle dine problemer. Den er lidt som Duracell, den
kan igen og igen igen og igen og igen.............................det sagde
hun også i går

--
Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen

Fra : Søren Lindholt

Dato : 25-09-02 12:32

Per M. Pedersen <per_p@wanadoo.dk> wrote in article
<3d9194c1$0$16824$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...
den
> kan igen og igen igen og igen og igen.............................det
sagde
> hun også i går

hoho... skal jeg lige gå ind i kontoret ved siden af og spørge om det nu
også kan være rigtigt?

Noget andet: Skal I skamfere Spjætte yderligere i aften hører jeg?

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : carlsen

Dato : 26-09-02 10:53

Er du i tvivl så skift.....

Mvh. Carlsen

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 26-09-02 11:37

On Wed, 25 Sep 2002 09:21:30 GMT, jens@fabel.dk (Jens Arnfast) wrote:

>Heps,
>
>så kom tiden hvor kæden skal strammes op.. men.. den der låsepind som
>sidder på akselbolten.. skal den udskiftes eller kan den genbruges?

Og endnu vigtigere - hvor sidder forkæden?
Sorry
--
Peder
AR 75 - 3.0

Fra : Jens Arnfast

Dato : 26-09-02 12:42

On Thu, 26 Sep 2002 12:36:58 +0200, Peder Eskildsen
<eskildsen@email.dk> wrote:
[snip]
>Og endnu vigtigere - hvor sidder forkæden?

Lige ved siden af bakgearet da