*#%¤`"§£¶[]?±'?§
Fra : Stig Leerbeck

Dato : 25-09-02 07:24

Jeg synes den nye OSX opfører sig lidt besynderligt. bl.a. omkring
udskrift. Lige pludselig kan jeg ikke få min FileMaker til at skrive ud
(nogle sider) og programmerne har for vane at "lukke uventet" i tide og
utide.

Er der andre, der oplever lignende?

Stig
_____________________
stigleerbeck@mac.com
www.simplesoft.dk

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 25-09-02 07:37

Stig Leerbeck wrote:

> [...]
>udskrift. Lige pludselig kan jeg ikke få min FileMaker til at skrive ud
>(nogle sider) og programmerne har for vane at "lukke uventet" i tide og

Hvad er det for en printer det drejer sig om

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 25-09-02 15:58

Henrik Lindskou <sydjyderFjern@worldonline.dk> wrote:

> Hvad er det for en printer det drejer sig om
>
> Mvh.
>
> Henrik Lindskou

Det er ligegyldigt hvilken printer jeg forsøger - netværks, såvel som
ikke-netværk.

Der var ingen problemer før 10.2.

Den laver også ged i det med printerne som om den ikke kan finde dem.

Samme erfaring med nabomaskine.

....nu gik det lige så godt i 10.1.5.

Fandens at man skal rode rundt i al deres beta-software.

Stig
_____________________
stigleerbeck@mac.com
www.simplesoft.dk

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 25-09-02 13:40

Stig Leerbeck <stigleerbeck@punktum.mac> wrote:

> [...]
> udskrift. Lige pludselig kan jeg ikke få min FileMaker til at skrive ud
> (nogle sider) og programmerne har for vane at "lukke uventet" i tide og

Hos mig er Word blevet meget ustabil; "lukker uventet " et utal af gange
indtil jeg copy/paster hele indholdet over i et friskt dokument. Det er
uholdbart. I 10.1.x var den faktisk stabil. Ellers har jeg ikke mødt
problemer.

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : David Blangstrup

Dato : 25-09-02 13:51

On Wed, 25 Sep 2002 14:39:58 +0200, Kaj Christiansen wrote
(in message <1fj2ltq.1pgl3tkecr444N%kajc@ofir.dk>):

> [...]
> indtil jeg copy/paster hele indholdet over i et friskt dokument. Det er
> uholdbart. I 10.1.x var den faktisk stabil. Ellers har jeg ikke mødt

Jeg har absolut ingen problemer. Prøv at kigge i Word gruppen
microsoft.public.mac.office.word - eller giv det hele en gang Norton booted
op fra Norton CD'en. Det plejer at hjælpe.
Eller kør disk utility, repair permissions, det er altid godt. Hvis du
klikker repair med det samme, sparer du noget tid, for det tager tid.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk (min egen Apache server

iChat://davidbeatnik