Er 8310 noget lort ????
Fra : Jacob

Dato : 25-09-02 07:10

Jeg går og overvejer at investere i en 8310, men har nu hørt fra flere at
den er MEGET fejl behæftet.
Den skulle også være slem til bare at gå ud, når man snakker i den eller er
ved at lave en sms, er det rigtigt ????
Er 6510 bedre på ovenstående punkter ????

Hvad er jeres erfaringer !!!!!

MVH
Kloster

Fra : Trine Svenstrup

Dato : 25-09-02 08:30

Hej,

jeg kan kun varmt anbefale en 8310. Jeg har kun haft glæde af min, det tyder
på at være de færreste der har det. Men min fik en software opdatering for
kort tid siden. Det gav lige det sidste, så den nu kører fuldstændig uden
fejl.
Det fede ved den er radiofunktionen, det er virkelig en god ting.

Trine.

Fra : Nikolaj Marquart

Dato : 25-09-02 10:25

Nu har jeg aldrig haft en 8310, men at dømme på alt det besvær der har været
med den i min omgangskreds ville jeg ikke købe den medmindre den var svine
billig og så skulle det være for at sælge den!

Nikolaj Marquart

Fra : Jan-Erik

Dato : 25-09-02 10:37

Jacob wrote:
> [...]
> eller er ved at lave en sms, er det rigtigt ????
> Er 6510 bedre på ovenstående punkter ????

6510 har også småfejl, men derudover er den billigere og, efter min mening,
en del federe at se på.
Der har tidligere i gruppen været diskuteret forskellene på de to telefonen.
Søg evt på www.dejanews.com
Min anbefaling er klart: køb en 6510. Se www.mobilpriser.dk for nogle
billige priser uden abbonoment.

/Jan-Erik

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 03-10-02 17:21

Hejsa!
> Min anbefaling er klart: køb en 6510. Se www.mobilpriser.dk for nogle
> billige priser uden abbonoment.
Tjek:
http://www.wannasave.dk/telefoni/tilbud/vare.asp?VareID=371
Telefonen er ikke sim-låst og hvis man ikke ønsker at benytte Telia abb. kan
man nøjes med følgende udgifter:

Telefon: 1599,-
Oprettelse: 50,-
Abb. i et halvt år: 240,- (med telia Choice)
ialt: 1889,- kr. (hvor den billigste ved
edbpriser.dk koster 2.677,- med porto.)

Så der er lige 788,- kr. at spare for den samme vare vel og mærke!

/Nikolaj Riis Josephsen

Fra : [5000] Dr. Koch

Dato : 25-09-02 10:41

Den er absolut god nok
Det du har beskrevet er desværre en efterhånden standard fejl, som kan løses
stort set ved alle forhandlere med en software opdatering.... Efter dette så
fungerer det upåklageligt. Du kan selvfølgelig også være heldig at der ikke
er problemer... men ellers er det bare at få den opdateret. Gøres formentlig
gratis, når den er ny.

En helt anden ting er designet. Jeg synes helt klart bedst om 6510'eren
men det er jo smag og behag.
Hygge

Dr. Koch