PvPonline
Fra : Henrik Münster

Dato : 25-09-02 05:40

For kort tid siden, blev Dans Datas hjemmeside nævnt her
<http://www.dansdata.com/>. Han har nogle ganske gode klummer, hvor han
giver udtryk for sin mening om mange ting. Fra hans sider blev jeg ledt
videre til nogle spændende sider, der handler om, at der stadig lever
dinosaurer. Endelig noget fornuftigt indhold på nettet!
Endnu bedre, så blev jeg ledt videre til den enormt morsomme
tegneserie PvPonline <www.pvponline.com>. Den er rigtig god, og en af
hovedpersonerne er Mac-bruger. Det var faktisk derfor, der var et link
fra Dans Data. Der er arkiver tilbage fra 1998. De første tegninger var
lidt primitive, men de ændrer sig hurtigt. Desværre har jeg nu læst dem
alle sammen, men det var sjovt, mens det varede.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 25-09-02 09:15

On Wed, 25 Sep 2002 6:39:32 +0200, Henrik_Münster wrote
(in message <1fj1z8b.hle205w00wxuN%henrik@muenster.dk>):

> [...]
> lidt primitive, men de ændrer sig hurtigt. Desværre har jeg nu læst dem
> alle sammen, men det var sjovt, mens det varede.

Jeg håber ikke, du er lige så sjov, når du diagnosticerer en patient.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk